T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 25 kwietnia 2024, 03:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 19 marca 2013, 22:22 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
niebieski-n2 napisał(a):


Też dobre, byłeś w OSKP ustalać masę Q2 i zostawił Ci Q1 = 2000kg , zapewne przy DMC zestawu = 4500kg (tak też jest u mnie)<59>
" jeśli nie ma wpisanej w dowód masy w rubryce O2 - to nie można ciągnąć przyczepy bez hamulca " - też dobry zawodnik <32>
Pewnie jak w jednym z moich pojazdów nie ma wpisanej mocy silnika w rubryce P2 to nie powinien on wogóle jechaćjechać..
Ale swoją drogą ciekawie jest co urzędnik to interpretacja dowolna tego samego.



Dane zostały spisane z dokumentów szwedzkich bo z tego kraju to autko ściągnąłem i tam wyraźnie było DMC zestawu-4800kg jak zmieniałem dowód to pani się rąbnęła i zostawiła puste miejsce bo w starym miałem co ciekawe mają w urzędzie oryginały dokumentów a i tak musiałem na stacje gnać - to jest dopiero jazda.
Odnośnie kontroli przez policje jeździłem tak przez ponad rok (kilka kontroli) i nie było problemu aż do czasu kontroli w Krakowie (zatrzymał mnie ten bus techniczny policji i trzepali przez 30min aż znaleźli lukę w dowodzie)


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 20 marca 2013, 15:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
No to jak bus techniczny to nie mogła to być zwykła kontrola tylko taka lepsiejsza, jak w filmie Barei - taka kontrola bardziej szczegółowa.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 maja 2013, 23:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 28 grudnia 2011, 01:35
Posty: 89
model: transporter
silnik: abl

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Wg mojej teorii to jest tak: jeśli ktoś rejestruje t4 mając w ręku 'cudowny papierek' czyli wyciąg ze świadectwa homologacji, to zarejestrują dokładnie wg tego co tam pisze, nawet jeśli z tabliczki znamionowej wynika inaczej. Po prostu producent zakłada, ze mając np. 2625 DMC auta, 4500 DMC zestawu i w dowodzie wbite 2000 DMC przyczepy użytkownik nie załaduje autka po brzegi tylko żeby całe ważyło wraz z ładunkiem 2000kg i tyle. Natomiast jeśli przy rejestracji tego samego auta nie będziemy mieli cudownego papierka to diagnosta zastosuje wzorek 4500-2650=1850kg i taki stempelek w rubryce przyczepki w dowodzie będzie.
Ale bardzo dziwi mnie takie coś: http://allegro.pl/vw-multivan-top-star- ... 37113.html
Multivan z DMC przyczepy 2500kg? Były takie? Chyba że pojęcie 'na haku' to dane z tabliczki haka, a w dr jest wbite np. 1250kg...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 maja 2013, 08:16 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 23:04
Posty: 1043
Lokalizacja: PCT-landia
model: Transporter
silnik: 1.9

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
Miałem trzy sztuki t4 które miały 2500 na haku,po prostu w Niemczech zmieniona była dmc zestawu do 5000 kg.Nie mam pojęcia na jakiej zasadzie to działa,ale miałem. Jeździłem z niemieckim dowodem w schowku,tak dla spokojnosci przy jakiejś kontroli.aha auta były zarejestrowane u Niemca jako osobowe nie ciężarowe.


_________________
Z każdym dniem mojego życia
nieustannie zwiększa się liczba tych,którzy
mogą pocałować mnie w ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 18 maja 2013, 15:30 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 551 razy
Ja mam swiadectwo homologacji wydane na holandie gdzie dmc przyczepy transportera/multivana/caravelle wersji long wynosi z hamulcem najazdowym 1770kg , bez hamulca najazdowego 600kg. W instrukcji obslugi w języku holenderskim natomiast i wersja long i krótka ma takie samo dmc przyczepy i wpis ukazuje bez hamulca 600kg , z hamulcem 2000kg...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 19 maja 2013, 21:30 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
A to dziwne ,bo wszystkie T4 jakie oglądałem w NL ,także te moje mają wpisane 750kg bez hamulca, natomiast z hamulcem najazdowym to jest różnie , bo w mojej czarnej Caravelli było 2000kg, znajomy zaś ma w transporterze w wersji Long ,blaszaku wbite 1750. Od czego to zależy???

W NL istnieje możliwość zmiany uciągu na haku ( w przypadku T4 ) z 2t do 2,5t . Mam zamiar to zrobić i konkretne informacje będę posiadał około 8-9 czerwca, bo na przegląd się do serwisu wybieram <good>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Ostatnio edytowano poniedziałek, 20 maja 2013, 19:59 przez Kubek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 06:59 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
na T4 wiki jest napisane, że można zwiększyć mmc przyczepy z 2t na 2,5t bez najmniejszego problemu.
osobiście widziałem ostatnio DR z T4 - miała 2200 kg

Skoro w niemcowni można to zrobić, to w NL pewnie też - czekamy na jakies info :)

Ciekawe jak w Polandi??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 maja 2013, 09:33 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Ja mam w briefie niemieckim wbite, że przyczepę z hamulcem mogę ciągnąć o DMC 1375kg natomiast niżej małym druczkiem (którego nie przetłumaczyła tłumaczka przy rejestracji), że auto może ciągnąć przyczepę o DMC do 2000kg o ile cały zestaw nie przekracza (w moim przypadku) 4000kg, pewnie dla mocniejszych wersji jest to 4500kg :)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 czerwca 2013, 22:02 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 grudnia 2012, 11:38
Posty: 5
Lokalizacja: W-wa - Wiśniewo
opis: olej w silniku wymieniaj tak często jak Cię na to stać!
model: T4 LONG, 5 os. 1992
silnik: 2.4D 78 KM aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
czy jest może jakaś zależność między mocą silnika a masą przyczepy z hamulcem?
moje T4 to Long 2.4D (78 KM) i tylko 1600 kg na haku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 9 czerwca 2013, 23:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 23:04
Posty: 1043
Lokalizacja: PCT-landia
model: Transporter
silnik: 1.9

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
drserdel napisał(a):
czy jest może jakaś zależność między mocą silnika a masą przyczepy z hamulcem?
moje T4 to Long 2.4D (78 KM) i tylko 1600 kg na haku


Oczywiście,że tak.


_________________
Z każdym dniem mojego życia
nieustannie zwiększa się liczba tych,którzy
mogą pocałować mnie w ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 czerwca 2013, 00:04 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 9 grudnia 2012, 11:38
Posty: 5
Lokalizacja: W-wa - Wiśniewo
opis: olej w silniku wymieniaj tak często jak Cię na to stać!
model: T4 LONG, 5 os. 1992
silnik: 2.4D 78 KM aab

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
motoria napisał(a):
drserdel napisał(a):
czy jest może jakaś zależność między mocą silnika a masą przyczepy z hamulcem?
moje T4 to Long 2.4D (78 KM) i tylko 1600 kg na haku


Oczywiście,że tak.


swapuje silnik na 2.5 TDI wszystko legal, kwit z OSKP i do WK po zmiany w DR - czyli wg. Ciebie z automatu zwiększa się masa ciągniętej przyczepy np.: z tych 1600 do 2000 kg czy 2500 kg ? Moim zdaniem istotniejsza jest homologacja. Nie znalazłem tabel czy wytycznych typu na 1 KM przypada 200 kg masy przyczepy...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 czerwca 2013, 09:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 23:04
Posty: 1043
Lokalizacja: PCT-landia
model: Transporter
silnik: 1.9

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 41 razy
drserdel napisał(a):
motoria napisał(a):
drserdel napisał(a):
czy jest może jakaś zależność między mocą silnika a masą przyczepy z hamulcem?
moje T4 to Long 2.4D (78 KM) i tylko 1600 kg na haku


Oczywiście,że tak.


swapuje silnik na 2.5 TDI wszystko legal, kwit z OSKP i do WK po zmiany w DR - czyli wg. Ciebie z automatu zwiększa się masa ciągniętej przyczepy np.: z tych 1600 do 2000 kg czy 2500 kg ? Moim zdaniem istotniejsza jest homologacja. Nie znalazłem tabel czy wytycznych typu na 1 KM przypada 200 kg masy przyczepy...


Homologacja jak homologacja nie masz jej przecież .Liczy się to co wynika z tabliczki znamionowej. Jeżeli auto jest po raz pierwszy rejestrowane w PL idzie pokombinować,ale jak już jest zarejestrowane to chyba nic nie poradzisz. Możesz popytać PZM-ocie czy da radę coś zrobić.
Co tych wytycznych co piszesz to bardziej chodzi o wytrzymałość karoserii niż o moc auta.Moje t5 1.9 ma 2200 na haku.I nie wyobrazam sobie ciągnąc tyle tym osiołkiem.


_________________
Z każdym dniem mojego życia
nieustannie zwiększa się liczba tych,którzy
mogą pocałować mnie w ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 12 czerwca 2013, 21:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Kubek napisał(a):

W NL istnieje możliwość zmiany uciągu na haku ( w przypadku T4 ) z 2t do 2,5t . Mam zamiar to zrobić i konkretne informacje będę posiadał około 8-9 czerwca, bo na przegląd się do serwisu wybieram


No więc tak, pomijając to ,że teczka dostała przegląd bez najmniejszego pierdnięcia, to zdobyłem troszkę informacji na temat zmiany uciągu na haku i nie tylko. Otóż z dniem 3stycznia 2013r zatwierdzono zmiany w przepisach ( piszę tu o NL ) dotyczących zmian dokumentów na podstawie różnego rodzaju testów lub badań ( technicznych ) przeprowadzanych na pojazdach.
Chciałem zwiększyć uciąg na haku mojej T4ki z 2000kg do 2500kg i diagnosta w serwisie VW grzecznie poinformował mnie ,że się spózniłem prawie pół roku,bo jest to już nie możliwe. Tak samo jak zmiana mocy pojazdu w dokumentach ( np z 65KW na 96KW jak zrobiłem w "czarnuchu " ) . Wynika to z różnego rodzaju błędów pojawiających się w dokumentach pojazdów ,które przeszły tego rodzaju zmiany. Na przykład było ponoć wiele przypadków ,że w dokumentach pojazdu znajdowały się sprzeczne informacje na temat auta,a niżeli w systemie komputerowym ( było nie zmienione ) , dochodziły do tego nawet zmiany w wyposażeniu auta,typu dołożenie el.szyb,czy klimatyzacji, dołożeniu skórzanej tapicerki itp.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 19 czerwca 2013, 23:49 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...a ja napisałem do VW Niemcy maila i przysłali mi odpowiedz ze do mojego auta (na podstawie VIN) nie widza przeszkód aby zwiększyć ładowność przyczepy z 2000kg do 2500kg, warunkiem jest:
-posiadanie haka o odpowiedniej nośności (min.2500kg),
-montaż haka musi odbyć się w uprawnionym do tego warsztacie (kwit)
-na podstawie tych kwitów VW powinien wystawić nowe naklejki z skorygowanymi wartościami (2500kg/5000kg)
-następnie mogę wystąpić o zmianę wpisu w dowodzie rejestracyjnym.

Z tego co wyczytałem na niemieckim forum w wersjach 2,5tdi150ps nie potrzeba zmian technicznych, co może być wymagane przy słabszych jednostkach.

Jako ciekawostkę dodam ze wcześniej bylem w kilku salonach VW w Niemczech i w każdym dostałem inna odpowiedz, najbliżej załatwienia sprawy bylem w w salonie VW samochodów dostawczych gdzie miły pan po dłuższym szukaniu na końcu stwierdził iż aby otrzymać kwit:
- trzeba podjechać samochodem na przegląd,
- opony w fabrycznie dopuszczonym rozmiarze typu C
- auto nie może posiadać ESP (u mnie to było KO-kryterium)


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa



Za ten wpis autor dariuspolo podziękował: Symek (czwartek, 20 czerwca 2013, 13:12)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 czerwca 2013, 18:28 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
dariuspolo napisał(a):
Jako ciekawostkę dodam ze wcześniej bylem w kilku salonach VW w Niemczech i w każdym dostałem inna odpowiedz, najbliżej załatwienia sprawy bylem w w salonie VW samochodów dostawczych gdzie miły pan po dłuższym szukaniu na końcu stwierdził iż aby otrzymać kwit:
- trzeba podjechać samochodem na przegląd,


Przegląd w ASO czy w jakiejś szwabsko-niemieckiej SKP ??
Będziesz podnosił u siebie to DMC czy tylko tak z ciekawości pytałeś ??


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 czerwca 2013, 19:36 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...przegląd muszę przejść u nas (ale będę próbował gdzieś za miesiąc dopiero) mam nadzieje ze wytycznych producenta nie zechcą podważać, tego typu formalności często lepiej załatwić na zachodzie nim się auto sprowadzi do kraju.

Kiedy na początku załatwiania dzwoniłem do ASO w Opolu to wszyscy robili duże oczy, później przekierowano mnie do szefa diagnostów, ten stwierdził tylko ze często przyjeżdżały auta z Niemiec z już podniesionymi parametrami i musiał to przepościć ale na miejscu jeszcze nikt tego nie załatwiał.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 20 czerwca 2013, 21:12 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 01:10
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 2 razy
Przy najbliższej okazji napiję się żeby Ci się powiodło.
Zdaj relację co z tego wyszło, ew. gdzie i na jakie problemy natrafiłeś


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 21 sierpnia 2013, 14:42 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...a wiec tak, po przetłumaczeniu dokumentu przysłanego mi przez biuro obsługi klientów VW w Wolfsburgu diagnosta nie miał zastrzeżeń (pomimo iż pismo było napisane pod niemieckie przepisy), sprawdził tabliczkę na haku zadzwonił gdzieś do centrali wypytał odnośnie pisma i wystawił dokumenty dla Starostwa, tam dokumenty przyjęto bez zastrzeżeń i aktualnie czekam na nowy dowód rejestracyjny.

Tydzień później wysyłałem podobne zapytanie odnośnie AXG znajomemu (auto identyczne jak moje tyle ze czarne i rok młodsze), znajomy nie posiadał już kopi niemieckiego Briefu zrobionej jeszcze przed unieważnieniem (ja takowa wysłałem) i zaczęły się schodki, otrzymałem kilka telefonów od panów z Wolfsburga raz ze to nie ich kompetencje, drugi raz ze muszę się zgłosić do PL przedstawicielstwa bo wystawiony przez nich dokument nie ma podobno mocy prawnej w PL, lecz po moich wyjaśnieniach i prośbach
iż nasze przedstawicielstwo leje na takie dokumenty i odmawia wydania go z byle jakiego powodu (np. samochód nie został u nich zakupiony tylko sprowadzony z zagranicy !) znajomy także otrzymał przyzwolenie.

Domyślam się ze prawdziwym powodem odmowy w PL jest to i owy dokument wystawia się darmowo i to ich tak bardzo zniechęca do fatygi.

Owo zapytanie należy wysłać na adres: dialogcenter@volkswagen.de
Przykładowa treść:

"
Sehr Geehrter Damen und Herren,

Bitte um Freigabe zur Erhöhung der Anhängelast auf 2500kg und Zuggewicht auf 5000kg
bei einen VW Caravelle T4 Mkb.AXG und VIN: WV2ZZZ70Z2+++++++++
(Wg. genauen angaben sehe Anhang)

MfG

Imie Nazwiskoi adres do korespondencji, ew. Tel.



"Ergänzung zum Thema:
Es gibt dazu ein von VW veranlasstes Teilegutachten mit der Nummer 1871-1/02 vom 27.8.02, das vom TÜV Nord erstellt wurde. In diesem Gutachten sind die maximalen und von VW freigegebenen Anhängelasten beziffert."
"

Do listu dołączamy kopie Briefu lub dowodu rejestracyjnego, ew. kopie tabliczki na haku.

I to wszystko na temat z mojej strony.

pozdrawiam

Darek


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa



Za ten wpis autor dariuspolo podziękowali: 2 dawidek007 (środa, 6 listopada 2013, 21:55) • Symek (piątek, 23 sierpnia 2013, 22:25)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 sierpnia 2013, 00:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A jakich zmianach technicznych jest mowa w słabszych wersjach niż 150km?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 22 sierpnia 2013, 07:25 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 grudnia 2012, 19:51
Posty: 440
Lokalizacja: OPO
opis: Sekcja Dolnośląsko-Opolska
model: T4 Caravelle
silnik: AXG

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 25 razy
...nie wiem, ale zapewne chodzi o odpowiednie hamulce, sprężyny, stabilizator.


_________________
VW T4 Krotki Caravelle 2001 2,5TDI AXG 150PS (+20% by Czarek)
Seat Alhambra 2004 1,9PD TDI BLT 130PS (180PS)
Zuzycie paliwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB