T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 09:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 15 września 2015, 09:29 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 17 lipca 2014, 16:37
Posty: 399
Lokalizacja: DWR-DTR
model: T4yncro
silnik: 2.4d
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 38 razy
Pomógł: 34 razy
Czy potwierdzacie co napisał Grzechoo, że zapsikanie do stacyjki WD40 pomaga przynajmniej doraźnie na niekontaktującą kostkę, a przynajmniej jak nie pomoże to nie zaszkodzi?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 lipca 2016, 22:42 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Panowie to jak to jest z tą stacyjką u mnie po odpaleniu nie odbija do pozycji zapłonu trzeba cofnąć ręcznie bo rozrusznik dalej kręci.
Więc co do wymiany kostka czy bębenek. Ostatnio coś tam napsikałem jakiś smar szfagra do broni czy coś koło tego lecz teraz jak wkładam kluczyk czuć jak bym wkładał kluczyk do stacyjki z jakimś proszkiem. Stacyjka dalej nie odbija lub odbija słabo. Jeśli trzeba będzie wyciągnąć wkładkę do czy mógłby ktoś zapodać fotki gdzie dokładnie ma być ten otwór. bo to co jest w sieci nie pokazuje dokładnego miejsca.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 8 lipca 2016, 22:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kostka śmietnik, jednak jeśli chcesz mieć 100% pewności to możesz ją wyjąć na wierzch i sprawdzić śrubokrętem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 lipca 2016, 07:07 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 11 razy
i nie stosujcie tego... WD40 do zamków! ta nauka drogo mnie kiedyś kosztowała. Od tamtej pory stosuje tylko smar silikonowy firmy "Wu..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 lipca 2016, 22:03 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Wymieniłem tą kostkę wykręciłem tą śrubkę bitem i szczypcami. Stacyjka odbija aż miło. wszystko w porządku dzięki za rady.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 07:42 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Wczoraj nie odpaliłem fury. Niestety po przekręceniu stacyjki chodzi ona luźno. Nie ma tego cofnięcia i oporu przy kręceniu rozrusznikiem. Świeci się ładowanie musiałem wypiąć kostkę. Za ten opór odpowiada wkładka czy kostka? Kręciłem kostką to kręci się bez żadnego oporu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 09:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Kostka


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 21:57 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Guzik to nie kostka, a winna jest stacyjka. Przy kręceniu kluczykiem bolec wchodzący w kostkę stacyjki się nie kręci. Lata luźno ale nie rusza się zgodnie z ruchem kluczyka. W jaki sposób rozebrać stacyjkę bez uszkodzenia bębęnka tak aby zdiagnozować co jest przyczyną usterki?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 23:11 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Musisz wyjac bębenek z obudowy stacyjki. Do tego musisz wywiercić dziurkę w obudowie (wiertłem ok.4 fi ) i wcisnąć zabezpieczenie i wyciągniesz całość na wierzch. Sa zdjecia na forum lub necie gdzie to zrobic . Jak nie znajdziesz pisz na PW. Odkręcę obudowy plastikowe i ci pomierze i podam. U mnie jest wlasnie tam gdzie piszesz luz i nie łapie rozrusznik. Tzn.praca kluczykiem gdzie powienien juz kręcić jest jakby tu powiedzieć za krótka bo jest luz a otworze kostki stacyjki. Gdzie wchodzi trzpień z bębenka.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 10 sierpnia 2017, 06:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
https://youtu.be/HcAciejDEg0
Tutaj gościu w golfie z tym walczy. W teczce też trzeba demontować cała obudowę i dopiero wiercić? Możesz podać mi te wymiary? Jaki jest numer oryginału żeby kupić uszkodzony element i od razu wymienić?


Ostatnio edytowano piątek, 11 sierpnia 2017, 07:28 przez Renowator, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 11 sierpnia 2017, 07:28 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Ktoś coś podrzuci?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 12 sierpnia 2017, 10:47 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Kurde. Nie mialem neta Bo byla burza I router szlak trafil. Pewnie bedzie szybciej jak po szukam na t4 wiki. Tylko na piechote Bo laptop nie ma jeszcze neta. Fajnie to gosc pokazuje na linku wyzej. Na t4 wiki byly tylko wymiary gdzie wywiercic otwor.


Ostatnio edytowano niedziela, 13 sierpnia 2017, 22:34 przez peters, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 sierpnia 2017, 20:48 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Tylko czy faktycznie trzeba aż taki demontaż? I jeśli można jakieś wymiary gdzie to trzeba dokładnie wywiercić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 13 sierpnia 2017, 22:34 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Jak dysponujesz uchwytem do wiertarki katowym to nie musisz go zdejmowac z kierownicy. Inaczej bedzie ciezko Ci ten otwor wywiercic. Jest link na 1 stronie : http://www.eddi-controletti.de/Eddi_Bil ... ierung.JPG


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 sierpnia 2017, 09:40 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Da rady bez ściągania obudowy stacyjki. Niestety kupiłem stacyjkę, która ma chyba za mały obrót. Po przekręceniu kluczyka, lampki się świecą ale jak daje na kręcenie rozrusznikiem nic się nie dzieje. Bezpośrednio z dwóch kostek odpala więc to nie wina kostki. Niestety przewożenie samego elementu z tym trzpieniem jest nie możliwe. Mają inne wielokliny i nie pasują


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 19 sierpnia 2017, 23:12 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:05
Posty: 1032
Lokalizacja: Powiat żuromiński,woj. Mazowieckie
model: T4
silnik: ACV ,AXG

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 37 razy
Sprawdziłeś luz miedzy trzpieniem bębenka a kostka stacyjki ? U mńie był duży luz i rozrusznik z czasem nie łapał. Pomogło naciągnięcie koszulki termo ... i na razie jest ok. Ale z czasem i to zawiedzie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 sierpnia 2017, 13:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
Wchodzi ciasno na dwóch kostkach. Ponieważ jeżdżę z kostką na wierzchu, palę i gaszę bezpośrednio z kostki mam pytanie czy to naturalne że kostka i kable nagrzewają się tak że ciężko ją utrzymać w rękach?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 sierpnia 2017, 20:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
U mnie jeden konektor byl zasniedzialy, (w zacisnieciu na przewodzue) i grzal tak, że sie cala wtyczka rozgrzewala. Obcialem stary, zacisnalem (zaciskarka a nie kombinerkami) nowy i przestalo sie grzać. Co sie grzeje doszedlem dopiero po wyjeciu wszystkich konektorów z wtyczki i zrobieniu 15 cm przedlużek do kostki.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 20 sierpnia 2017, 21:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 1 stycznia 2016, 22:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
model: T4 Multivan
silnik: ACU PB/LPG

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 1 raz
U mnie stan przewodów pozostawia wiele do życzenia wiec pewnie podobnie jak u Ciebie.
Muszę zorganizować przewody w odpowiednich długościach i kolorach, następnie kupić zaciskarkę, konektory i po kolei poprawić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 9 czerwca 2018, 01:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 21 grudnia 2016, 19:22
Posty: 1063
Lokalizacja: KTW
model: Caravelle
silnik: 1Z

Podziękował: 68 razy
Pomógł: 132 razy
Odświeżam. Mam złamany (a przynajmniej luźny) ten bolec który steruje kostka stacyjki. Domyślam się ze muszę wymienić cała wkładkę. Wiem że muszę wywiercić otwór żeby dostać się do blokady wkładki. Widziałem zdjęcie. Pewnie trzeba ściągnąć kierownicę?

Czy da się zrobić tak żeby nową wkładkę dopasować do starego kluczyka?

Jakieś polecane wkładki? Tak żeby za pół roku nie padła ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB