T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 19:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 21:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Panowie, w związku z tym że powoli zaczynają mi puszczać nerwy chciałem się was poradzić.

Powiedzcie mi co można zepsuć demontując maskę silnika, że po złożeniu wszystkiego nie chce się już sama zamykać?

Dawniej, w sumie nie tak dawno, jak chciałem zamknąć maskę to po prostu ją puszczałem i się zamykała. Teraz jak puszczę to odskakuje i muszę ją docisnąć aby zamek zaskoczył i się zamknęła. Dodatkowo jak się otwiera to nie ma tego charakterystycznego dźwięku tylko jakoś cicho się to wszystko odbywa.

Auto było na poprawkach, facet miał to zrobić, na pytanie dlaczego się tak nie zamyka odpowiedział, że teraz się przynajmniej drzwi zamykają jak powinny a to muszę przeboleć. I w ogóle to powinienem linkę wymienić itp itd <36>

Poczytałem sobie wiki http://t4-wiki.de/wiki/Motorhaube , i widzę że na pewno nie mam podkładek przy zamku o których tam piszą. Pytanie tylko czego jeszcze nie mam? Na miejscu próbowałem jeszcze regulować zamkiem góra/dół luzując śruby ale nie miałem zbytnio czasu i to zostawiłem.
Jest tam jeszcze jakaś regulacja, poza wspomnianym zamkiem maski?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
zacznij od sprawdzenia czy zamek z linką ok czyli po otwarciu wszystkie części zamka z linka luzno chodzą

po obu stronach zewnetrznych maski są gumy które mozna wkrecić lub na odwrót to daje regulację docisku maski

sprawdz tez rygiel zamka na belce nad wentylatorami tam tez jest regulacja

jeśli nie ogarniasz tego co napisałem to fotki moge na jutro wstawić

poniewaz auto było u lakiernika sprawdz jak masz maske spasowaną do błotników ---szczelina


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: Probe041 (sobota, 15 października 2011, 22:10)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:01 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Przykręcona do przedniego pasa klamra na której zatrzaskuje się zamek ma regulację, weź klucz 13 i obniż bądź też podnieś ją, powinno pomóc.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: Probe041 (sobota, 15 października 2011, 22:10)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
slimak napisał(a):
Przykręcona do przedniego pasa klamra na której zatrzaskuje się zamek ma regulację, weź klucz 13 i obniż bądź też podnieś ją, powinno pomóc.



napisałem o tym w poście wyżej ale nijak się to ma jesli zamek z linką nie bedzie luzno działał

linka będzie blokowała zaczep zamka czyli efekt podobny do opisanego <england>

ps jeśli ten rygiel na wentylatorami to podnieś do góry . Obnizenie będzie powodowało gorsze zamykanie się maski , do takiej regulacji nalezy tez wkręcić odboje zewnętrzne


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Ostatnio edytowano sobota, 15 października 2011, 22:10 przez andrewa1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:10 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Maska jest spasowana z błotnikami jak należy, jednak dopiero ZA DRUGIM RAZEM po sporej awanturze.

O gumach wiem, jednak nie chciałbym ich ruszać bo raczej maska teraz dobrze siedzi. Problem jest tylko z jej zamykaniem.

Będę się bawił w to najwcześniej we wtorek i postaram się wszystko posprawdzać. Dzięki za odpowiedzi. Co do zdjęć to mogę się bez nich obejść, ale mogą się przydać komuś na przyszłość.

Zamek z linką raczej luźno chodził, ale sprawdzę jeszcze raz.

Jeśli ktoś ma jeszcze coś ciekawego do dodania to chętnie posłucham/poczytam.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:15 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Andrewa1, po co ruszać gumy po bokach skoro maska jest dobrze spasowana z błotnikami? Aby poprawić działanie zamka trzeba wyregulować położenie klamry.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
slimak napisał(a):
Andrewa1, po co ruszać gumy po bokach skoro maska jest dobrze spasowana z błotnikami? Aby poprawić działanie zamka trzeba wyregulować położenie klamry.


gumami regulujesz docisk do belki czyli przerwę między maska a grilem i jednocześnie moment zatrzaśnięcia sie zamka

jeśli przed poprawkami lakierniczymi było ok to stawiam na te gumy o ile linka jest nie załamana i sama luzno z zamkiem dziala ,podejzewam ze po jednym obrocie wkręcić i będzie ok

n


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:26 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
andrewa1 napisał(a):
slimak napisał(a):
Andrewa1, po co ruszać gumy po bokach skoro maska jest dobrze spasowana z błotnikami? Aby poprawić działanie zamka trzeba wyregulować położenie klamry.


gumami regulujesz docisk do belki czyli przerwę między maska a grilem i jednocześnie moment zatrzaśnięcia sie zamka


Czyli skoro maska jest spasowana z błotnikami to pozostaje regulacja klamry zamka, dokładnie jej położenia względem belki przedniej.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 15 października 2011, 22:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
slimak napisał(a):
andrewa1 napisał(a):
slimak napisał(a):
Andrewa1, po co ruszać gumy po bokach skoro maska jest dobrze spasowana z błotnikami? Aby poprawić działanie zamka trzeba wyregulować położenie klamry.


gumami regulujesz docisk do belki czyli przerwę między maska a grilem i jednocześnie moment zatrzaśnięcia sie zamka


Czyli skoro maska jest spasowana z błotnikami to pozostaje regulacja klamry zamka, dokładnie jej położenia względem belki przedniej.


Slimak spasowana z błotnikami nie tylko oznacza równe zakończenie oznacza to przerwę międz błotnikiem a maską po całej lini rynienki błotnika a to jedno z drugim nie ma nic wspólnego

ps obaj wiemy o co chodzi tylko jakoś inne metody mamy efekt końcowy ma być zadowalający dla autora pierwszego posta

wstawie kilka fotek jutro z opisem moze będzie bardziej czytelne <england>


obiecane fotki

maska po lifcie
Załącznik:
IMG10999.jpg

Załącznik:
IMG11000.jpg

rygiel zamka
Załącznik:
IMG11001.jpg

Załącznik:
IMG11002.jpg


zamek maski
Załącznik:
IMG11003.jpg

Załącznik:
IMG11005.jpg


maska przed liftem
Załącznik:
IMG11016.jpg

Załącznik:
IMG11017.jpg


rygiel zamka
Załącznik:
IMG11020.jpg


zamek maski
Załącznik:
IMG11019.jpg


dodatkowa guma -odbój maski
Załącznik:
IMG11018.jpg



pasowanie maski do błotników --
Załącznik:
IMG11014.jpg

Załącznik:
IMG11015.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie



Za ten wpis autor andrewa1 podziękował: Probe041 (poniedziałek, 17 października 2011, 21:51)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB