T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 21:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 14:29 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 23 lutego 2017, 11:47
Posty: 33
Lokalizacja: Kołobrzeg
model: multivan
silnik: 2,4d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
Witam posiadam kierownice od golfa 3 i planuje wymienić w swoim multivanie 1993 co jest potrzebne,żeby zmienić z góry dziękuje :)Dodam że posiadam całego golfa więc wszytko z układu kierowniczego mogę wykręcić .


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 16:02 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
michut4 napisał(a):
posiadam kierownice od golfa 3 i planuje wymienić w swoim multivanie 1993 co jest potrzebne,żeby zmienić


Lektura tego wątku. Nie zaszkodzi zerknąć też do regulaminu, pkt 26


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 14 kwietnia 2017, 21:27 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 22:36
Posty: 113
Lokalizacja: Norwegia JP32KK87
model: t4 99 westfalia 94
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
michut4 podeślij zdjęcie jaka to kierownica


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 25 kwietnia 2017, 20:14 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 17:27
Posty: 1
Lokalizacja: Szamotuły/Poznań
model: T4 Transporter
silnik: 1X

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,
Potrzebuje pomocy w temacie jak podnieść wałek kierownicy, ponieważ te linki z wiki które są na pierwszych stronach tego posta otwierają mi pustą stronę i było tylko napisane o regulacji przy podłodze a może ktoś z was może zamieścić na szybko jaką fotkę z opisem lub mały opis co po kolei wykonać.
Z góry dziękuję

Ewentualnie jeśli ktoś jest z Poznania i zna temat to chętnie skorzystam z pomocy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 17:21 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Mam już spory materiał porównawczy bo przejechałem z południa na północ Słowenię ze specjalnie ustawioną nawigacją na omijanie dróg płatnych.
Czyli zaliczyłem dziesiątki serpentyn i realny problem z małą kierownicą (od Golfa III) pojawiał się tylko przy obrotach silnika (AAB) poniżej 2000.

Czy ten typ tak ma, czy też można coś sprawdzić i znaleźć winowajcę (poza średnicą kierownicy)? :)
Pompa jest chyba oryginalna ale używka bo oryginalny oryginał wył niemiłosiernie, a tej w ogóle nie słychać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 19:35 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Adampio napisał(a):
Mam już spory materiał porównawczy bo przejechałem z południa na północ Słowenię ze specjalnie ustawioną nawigacją na omijanie dróg płatnych.
Czyli zaliczyłem dziesiątki serpentyn i realny problem z małą kierownicą (od Golfa III) pojawiał się tylko przy obrotach silnika (AAB) poniżej 2000.

Czy ten typ tak ma, czy też można coś sprawdzić i znaleźć winowajcę (poza średnicą kierownicy)? :)
Pompa jest chyba oryginalna ale używka bo oryginalny oryginał wył niemiłosiernie, a tej w ogóle nie słychać.


Czytam trzeci raz i nadal nie wiadomo o co chodzi - tzn co się dzieje ?


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 20:01 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
notri napisał(a):
Czytam trzeci raz i nadal nie wiadomo o co chodzi - tzn co się dzieje ?

To kontynuacja wymiany myśli zaczętej w tym wątku dnia 5 kwietnia 2017, 21:14 :)
W skrócie: planuję wymianę kierownicy małej (Golf) na oryginalną (T4 przed liftem), liczne grono odwodziło mnie od takiej wiochy, ale dla mnie:
Cytuj:
Orginalna ma (...) podstawowa zaletę - jest duża ergo lżej się kreci i po 600-800 km mniej mnie bolą ramiona

Postanowiłem zatem sprawdzić w jakich warunkach kiera od Golfa nie daje rady i właśnie sprawozdałem :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 maja 2017, 20:46 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
Adampio napisał(a):
notri napisał(a):
Czytam trzeci raz i nadal nie wiadomo o co chodzi - tzn co się dzieje ?

To kontynuacja wymiany myśli zaczętej w tym wątku dnia 5 kwietnia 2017, 21:14 :)


aha <hi>

Adampio napisał(a):
W skrócie: planuję wymianę kierownicy małej (Golf) na oryginalną (T4 przed liftem), liczne grono odwodziło mnie od takiej wiochy, ale dla mnie:
Cytuj:
Orginalna ma (...) podstawowa zaletę - jest duża ergo lżej się kreci i po 600-800 km mniej mnie bolą ramiona

Postanowiłem zatem sprawdzić w jakich warunkach kiera od Golfa nie daje rady i właśnie sprawozdałem :)


ja miałem ori, teraz wymianiłem na multifunkcję z passata - lepiej mi się jeździ bo inaczej wyprofilowana


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 16:20 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
przez przypadek wpadła mi w ręce kierownica (fota) od T4 bez airbagu, niestety nie mogę jej założyć i dokręcić u siebie bo opiera się ona mocno na przełącznikach, podobno kierownice od T4 pasują do T4, u mnie nie bardzo <38> o co kaman?

Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 19:23 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Coś masz nie tak z kolumną kierowniczą u siebie najprawdopodobniej


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 21:34 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
co może być z nią nie tak? stara oryginalna fajera jak od autosana pasuje idealnie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 31 maja 2017, 21:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Osadzenie kolumny, jest na forum temat o tym. Znajdziesz też w instrukcjach serwisowych


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 czerwca 2017, 15:11 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 kwietnia 2010, 08:51
Posty: 752
Lokalizacja: POLSKA
model: T4
silnik: 2.5

Podziękował: 20 razy
Pomógł: 41 razy
aaaaa czyli muszę poszperać, a tak w skrócie to da się ją zamontować bez głębszej rzeźby?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 4 czerwca 2017, 10:18 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 29 maja 2017, 22:20
Posty: 8
Lokalizacja: Toruń
model: T4
silnik: ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
A ja kręcę takim kółkiem... Momo Cavallino ;)
Niestety, pierwsza kontrola i już pytanie o atest, bo kierownica drewniana i "dziwna", hehe
Załącznik:
kiera.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 08:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 sierpnia 2017, 23:43
Posty: 11
model: T4
silnik: Acv

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Hejka, przejrzałem wątek i mam takie do was pytanie. Obecnie mam kiere z golfa 3 z naba i niestety kierownica jest wysoko kierunki nie odbijają brak klaksonu. Chcę to zmienić ponieważ w tej kierownicy jest uszkodzony wystajacy bolek do wybijania kierunkow więc nie będę się bawić w przeróbkę. Pytanie czy na tip top wejdzie mi kierownica z t4 po lifcie ? Lub przed liftem z poduchą.
Dodam tylko że moje t4 jest bez poduchy 97r.


Ostatnio edytowano piątek, 25 sierpnia 2017, 20:56 przez mateuszhg, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 13:16 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Proszę wstawić zdjęcia w sposób zgodny z wymogami forum!


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 18:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 października 2015, 03:23
Posty: 367
Lokalizacja: okolice Kraków
opis: VW T5 19 TDI 105 KM
model: VW T4 TRANSPORTER
silnik: 1.9 TD
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 6 razy
Mam problem z kierownica po 2000 roku kierownica jest od multivana z esp a mój vw transporter jest z 2000 roku i nie posiada esp , i chciałbym założyć tą kiere od multika lecz moja taśma airbag nie podchodzi bo w tej kierownicy z esp posiada tylko 2 dziury na śruby a mojej kierz są 3 śruby na zamocowanie ? a tego środka z kierownic nie da się chyba przełożyć bo chyba są zalane na amen fabrycznie ?
Zaraz fotki wrzucę o co mi chodzi dokładnie
Bo dziur chyba tam sam nie mogę wywiercić ? Czy ktoś już to przerabiał ?

jak to przerobić ?
fotki przykładowe


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 19:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Nie da się wstawić P&P. Tylko nawiercanie pozostaje.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 20:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 października 2015, 03:23
Posty: 367
Lokalizacja: okolice Kraków
opis: VW T5 19 TDI 105 KM
model: VW T4 TRANSPORTER
silnik: 1.9 TD
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 6 razy
Czy już nawiercałeś te otwory sam? bo taśmę to muszę założyć tak ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 16 stycznia 2018, 20:44 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Jeśli nie masz do kompletu taśmy z esp to musisz przerobić otwory. Taśma z esp nie jest zamienna ze zwykłą. Nie robiłem tego. Nie miałem takiej potrzeby. Pomierz wszystko zrób jakiś szablon i spróbuj. Wieloklin jest ten sam.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB