T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 20 kwietnia 2024, 15:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 14:57 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Jeśli jest od t4 to tak. Odkręcasz stara i przykręcasz nową.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 14:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
A jakbym chciał założyć taką trójramienną to taśma bez problemu wchodzi pod kierownicę jak teraz jej nie ma (kierownica bez poduszki)?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 16:53 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 marca 2016, 20:54
Posty: 126
model: T4
silnik: 1.9td

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 5 razy
no właśnie moja ma poduche i ta na sprzedaż też , będzie jakiś błąd czy coś wywalać z poduszka ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 17:58 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Probe041 napisał(a):
A jakbym chciał założyć taką trójramienną to taśma bez problemu wchodzi pod kierownicę jak teraz jej nie ma (kierownica bez poduszki)?

Jeśli bedzie taka jak w linku czyli seat lub chyba jeszcze polo 6n to taśma wchodzi idealnie w srodek. Identycznie jak w t4 przed i po lifcie. Kierunki odbijają. Tylko frez potrzebny. Passat b5 i golf 4 to moim znaniem porażka. Tasma jest jest na zewn. i do du... to wygląda.

Magik napisał(a):
no właśnie moja ma poduche i ta na sprzedaż też , będzie jakiś błąd czy coś wywalać z poduszka ?

oporność poduszki przed i po lifcie jest identyczna. Żadnych błędów nie będzie.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Ostatnio edytowano piątek, 15 kwietnia 2016, 18:01 przez hoopsii, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor hoopsii podziękował: Probe041 (piątek, 15 kwietnia 2016, 20:31)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 19:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 marca 2016, 20:54
Posty: 126
model: T4
silnik: 1.9td

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 5 razy
ok dzięki , zaryzykuje i kupie wtedy jakąś nowszą i się przekonamy czy będzie cacy:)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 15 kwietnia 2016, 21:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Hmmm hoopsii, nie wiem jak u ciebie ale ja mam właśnie tą trójramienną z Polówki z taśmą pod airbag, w swojej ori nie miałem poduchy i u mnie niestety ale bez moda kierunki nie łapały i nie odbijały. W sumie to robiłem to na szybko, może to kwestia wysokości frezu może są różne, nie wnikałem w to, kiere i frez mam komplet z jednego auta.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 10 maja 2016, 00:47 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Panowie. Na początku wątku były foty, gdzie ma być podkładka 4mm i jak mierzyć przy toczeniu naby/tulei osadczej, może ktoś temat odświeżyć? Niestety tamte foty zniknęły. A ja strasznie się męczę, zmieniam kierę z ori T4 1993 na Golf 2, proszę o pomoc.
Będę bardzo wdzięczny za rysunek techniczny rzeczonej tulei.
Pozdrawiam.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 1 czerwca 2016, 16:54 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 10 kwietnia 2015, 21:36
Posty: 151
Lokalizacja: Staszów / Kielce
model: Multivan 1994
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 16 razy
Jakiś czas zbieram się już do wymiany kierownicy. Na klaksonie mi nie zależy, bo mam zrobiony dla niego alternatywny przycisk ;) a kierunki w sumie i tak nie odbijają ;)


_________________
Zapraszam na moją stronę, RoadTripBus - w drodze ku realizacji marzeń ponad 20 letnim busem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 czerwca 2016, 22:24 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Panie i Panowie , odgrzewam kotleta.
Jak należy stoczyć tę nieszczęsną tuleję z szerokim wieloklinem aby wszystko pasowało..
Pozdrawiam.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 22 czerwca 2016, 00:46 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 sierpnia 2013, 22:36
Posty: 113
Lokalizacja: Norwegia JP32KK87
model: t4 99 westfalia 94
silnik: 2.4 d

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
Witajcie jak ktoś pamięta kierownice od golfa II taka z czterema okrągłymi przyciskami od sygnału to ja zamontowałem taka do t4 westfalia 94r 2,4d .
Wieloklin ten sam bez żadnej redukcji ale kierownica za płytko wchodziła na wieloklin i pierścień od sygnału nie dotykał do tego malutkiego styku co jest pod kierownicą obok wieloklina wiec w kierownicy nawierciłem od spodu tu gdzie wchodzi wieloklin otwór wiertłem 26mm na głębokość około 5-6mm żeby pierścień dotknął styku
Wyszło Super
Te samozrywalne śruby co trzymają kolumnę kierowniczą małym przecinakiem udało mi się odkręcić, założyłem nowe i po miedzy kolumnę a nadwozie włożyłem po 3 podkładki chyba 8mki kierownica opuściła się lekko w dól no i oczywiście ta od golfa II jest mniejsza Teraz jeździ się SUPERRRR poleca taki zabieg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 4 sierpnia 2016, 20:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
Pozwolę sobie odświeżyć temat, Panie i Panowie jak staczać tuleję redukcyjną? Jak głęboko? Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam.


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 sierpnia 2016, 13:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
Na oko o połowę. Nie musi być co do mm. Możesz uciąć gumówką. Nie musi być na tokarce.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 5 sierpnia 2016, 22:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
A może tak założyć nową kiere z tuleją i zobaczyć ile odstaje i o tyle skrócić tulejke ? :P


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 8 sierpnia 2016, 09:21 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 1047
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westa SYNCRO
silnik: ACV+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 99 razy
xxxkamil napisał(a):
A może tak założyć nową kiere z tuleją i zobaczyć ile odstaje i o tyle skrócić tulejke ? :P


Teoretycznie tak, ale tuleja wchodzi tak ciasno na drążek, że bez odpowiedniego ściągacza nie ma opcji jej zdjąć.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 00:29 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 3 listopada 2011, 22:27
Posty: 193
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
opis: Strażacy płakali jak wyprzedawali.
model: Multisporter
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 28 razy
Pomógł: 48 razy
hoopsii napisał(a):
xxxkamil napisał(a):
A może tak założyć nową kiere z tuleją i zobaczyć ile odstaje i o tyle skrócić tulejke ? :P


Teoretycznie tak, ale tuleja wchodzi tak ciasno na drążek, że bez odpowiedniego ściągacza nie ma opcji jej zdjąć.


Dokładnie tak, jak pisze hoopsi. Miałem tuleję na kolumnie kierowniczej ściśniętą nakrętką , a potem tak walczyłem (jakieś kilka podejść w tydzień), że ze wściekłości zapomniałem zmierzyć.
Jak szarpiesz ze złomu taką tuleję, to możesz walić młotkiem w kolumnę aż tuleja redukcyjna spadnie, na swojej kolumnie lepiej tego nie robić :-)


_________________
Auto z Rzeszy długo cieszy :-)
Niemiec płakał jak na T5 wymieniał :-)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2016, 22:31 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 12 kwietnia 2011, 21:08
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
model: T4
silnik: 1,9 TD

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 0 razy
Koledzy,
Mam problem, ostatnio po ponad roku wożenia w aucie mechanik zamontował mi nową kierownicę (też z T4), bo moja była w opłakanym stanie.
Kierownica 1 została zamieniona przez kierownicę 2, tylko po tej wymianie nie działa mi odbicie kierunków, klakson, oraz długie światła bo przełącznik jest za blisko.
Czy zna ktoś może mechaanika z Warszawy, który by wiedział co tam trzeba załozyć (taśma/tuleja/naba itd.)? Sam sie tego nie tknę a jeżdżenie po kolejnych fachowcach, którzy mówią, że tak musi być bo inna doprowadza mnie do .......
Prośba o pomoc,


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 29 sierpnia 2016, 22:54 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12306
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Taśmy pewnie nie ma


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 sierpnia 2016, 08:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2012, 13:00
Posty: 2376
Lokalizacja: Łomianki/Warszawa
opis: Kapitan eMO
model: Escapade, holenderka
silnik: 2,5 TDI AXG,ACV,AJT+

Podziękował: 186 razy
Pomógł: 209 razy
120708 napisał(a):
Czy zna ktoś może mechanika z Warszawy

Użyj wyszukiwarki, bo nie pamiętam telefonu - słowo klucz "Zbyszek".
Domaniewek koło Pruszkowa i taki temat to załatwi od ręki, nawet jeśli nie naprawi, to będziesz wiedział na czym stoisz.


_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.



Za ten wpis autor niebieski-n2 podziękował: 120708 (wtorek, 30 sierpnia 2016, 21:59)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 sierpnia 2016, 08:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Panowie mam taką kierę jak na pierwszej fotce tego wątku. Więc wygląda, że nieoryginalna. Generalnie jest zdziebko za mała dla mnie. Czy podane kilka stron wcześniej 130cm obwodu to największa firmowa kierownica do T4?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 30 sierpnia 2016, 09:28 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Kierownica ze zdjęcia poniżej ma wiekszą średnicę. Nie pytaj jaką bo nie wiem.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.



Za ten wpis autor slimak podziękował: Adampio (wtorek, 30 sierpnia 2016, 10:06)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 292 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB