T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 06:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 00:19 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
heheh no .... od "0" . <53>

Napewno dla nas wszystkich 'potomnych' było by przydatne poczytać coś więcej o tym, jakbyś chemik wyjaśnił bliżej..
Ja tam mam "0" w caravelle 2,5 ,long , nie mierzyłem średnic stabilizatora, gad stoi jak koza ( a raczej stał) <11>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 07:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 15:24
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
model: 2 x T4 Caravelle
silnik: AAC + ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Chcę zamówić te amortyzatory: http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 66717.html
Czy przy spuszczeniu samochodu w dół to da radę?
O ile cm skompresować oryginalne sprężyny, żeby dało ok. -60? O 60mm?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 08:16 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
badyl91 napisał(a):
Chcę zamówić te amortyzatory: http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe ... 66717.html
Czy przy spuszczeniu samochodu w dół to da radę?
O ile cm skompresować oryginalne sprężyny, żeby dało ok. -60? O 60mm?

Zadzwoń do gościa bo z moich informacji to on ich nie ma, a wiem to stąd iż ma od emnie negatywna opinie możesz sobie zobaczyć.
De'DDalej nie napisałeś jaką miałeś wersję wysokości, ładnie w instrukcji obsługi jest to napisane, jak sprawdzić,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 09:46 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Odnośnie kompresowania sprężyn nie jestem pewien czy to dobry pomysł, ja bym wolał kupić gotowe.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 12:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
chemik spróbuje sprawdzic tą zagwozdke

A tak na marginesie... piszecie tu o TA-technix, mts, linki z alledrogo , itp. , ze chinszczyzna tak czy siak, a co z kompletem gwintu FK ? ma ktos jakieś doświadczenia ?

wersja AK Street jest osiągalna za w miarę normalne pieniądze, na przestrzeni czasu sie sprawdzi ?


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 13:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Nie słuchaj tych ,co takich zestawów nie mieli tylko gdzieś,coś tam usłyszeli i teraz puszczają głupie plotki na forum ,że szajs itp. Ja mam u siebie TaTechnix i nie powiem nic złego o tym zawiasie. Co lepsza,wkładałem go do paru moich BMW i też wszystko było OK. Jak masz pieniążki i nie szkoda ci wywalić parę stów więcej to jak najbardziej Eibach ,Koni , FK itp.


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 15:38 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Eibach koni raczej nieosiagalne <25> bardziej sklaniam sie ku prostym i tanszym setup'om bez bajerow
nie twierdze ze ta-technix jest zły ale te wszystkie zestawy allegro to budżetowa polka prosta i tania wiec u od jakosci nie można cudów oczekiwac. Ak street fk tez najniższa polka wiec tez lekko nie pewna... To dla oka a nie na tor ma byc ;(


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 17:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 15:24
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
model: 2 x T4 Caravelle
silnik: AAC + ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Okazuje się, że jest dostępny TA-Technix komplet ze sprężynami -50 i jest niewiele droższy od MTS. http://allegro.pl/vw-transporter-t4-50m ... 13925.html
Chciałem dzisiaj zamówić felgi, żeby najpierw przymierzyć koła i do tego opuścić budę, ale niestety troszkę budżety mi się zamieszały.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 28 stycznia 2014, 22:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Fk te tanie zestawy jak najbardziej sam je pokazywałem ale jest mały mankament nie na polskie rogi tak samo ta-tenix, mts jest lepiej troszku wykonany, sam poluje na niego , jak by było więcej osób to można zamówić w mts oddział polska bezpośrednio


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 29 stycznia 2014, 01:43 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Ja tez biore brzposrednio w DE od Fk mozna zbiorowke zrobić jak cos. Ten model za miesiac wraca do produkcji po dłuższej przerwie i jest bardzo dobra cena teraz. na weekend zamawiam ;)


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 stycznia 2014, 19:46 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 15:24
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
model: 2 x T4 Caravelle
silnik: AAC + ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dobra cena czyli ile może to finalnie kosztować?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 stycznia 2014, 20:39 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
ja sobie sam zamówisz teraz bo można bezpośrednio do PL z DE zamówić to z wysyłką niecałe 146 Euro <szok>
sam gwint to 128 Euro po obniżce 50% teraz i 18 Euro wysyłka zwykłą paczką po przedpłacie

Trzeba poczekać do końca lutego na dostawę to jeden minus. <tajniak>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 30 stycznia 2014, 22:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
FK niestety n ie założę szkoda kasy , poczekam na mts


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 1 lutego 2014, 00:54 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lutego 2012, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Oświęcim
model: Caravelle Assistance
silnik: 2.5E

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Tutaj macie linka bezpośrednio do głównego dystrybutora MTS http://www.mts-technik.pl/search.html?s ... t_line=957 ja brałem do t4 w zeszłym roku i jest git


_________________
VW JEST BOGIEM, PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 lutego 2014, 20:00 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
O nich pisałem na razie nie mają, dlatego myślałem zrobić zakup większy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 lutego 2014, 13:25 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Cytuj:
Tutaj macie linka bezpośrednio do głównego dystrybutora MTS http://www.mts-technik.pl/search.html?s ... t_line=957 ja brałem do t4 w zeszłym roku i jest git


Dzwoniłem pod nr z linku i gość mówi że to jest zestaw o stałym obniżeniu a nie gwint... <szok>
Wstrzymałem się z FK bo znowu przesuneli termin realizacji i skłaniałem się ku Mts a tu zonk .. a ja potrzebuje regulacje z tyłu <30>

Ma ktoś jakis namiar czy mts ma też gwinty do t4? bo na dzis nic znaleźć nie można <36>


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 maja 2014, 15:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
Czy wszyscy zrezygnowali z obniżeń że temat umarł śmiercią naturalną ?? .. żadnych wrażeń, spostrzeżeń?

Po 4 m-cach wyczekiwań i ciągłych przesunięć dostaw, trafiłem na 2 dniową maxi-promocję z FK i udało się kupić gwinta za 80 Euro z przesyłką (!) a dzis znów jest za 126,00 heheh,
W poniedziałek wyczekuję DHL'a :)

A jak u szanownych kolegów zakupy? , szarpnął ktoś tego MTS'a ? Fotki ?


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 maja 2014, 23:09 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Mts-a mam ale amorki , myślę nad sprężynami do tyłu jeszcze, a le ciężko je kupic, a ta-technix nie wchodzi w grę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 stycznia 2015, 14:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 23 lipca 2014, 11:39
Posty: 9
model: Caravelle
silnik: 2.5TDI (102km)

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dobra, dwa pytania:
Primo - (banalne) O ile maksymalnie obniżyć caravelle żeby nie jeździć jak na taczkach?
Secundo - Jeśli wstawię sprężyny -40mm to wymieniać amorki czy też nie?
Dzięki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 stycznia 2015, 17:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 15 grudnia 2010, 18:00
Posty: 4148
Lokalizacja: Kraków
model: Bestel > Business
silnik: T4 2.5 ACV > AXG

Podziękował: 81 razy
Pomógł: 226 razy
monimaro napisał(a):
Dobra, dwa pytania:
Primo - (banalne) O ile maksymalnie obniżyć caravelle żeby nie jeździć jak na taczkach?
Secundo - Jeśli wstawię sprężyny -40mm to wymieniać amorki czy też nie?
Dzięki


Ja wymieniałem u siebie : sprężyny obniżające -40 mm i amortyzatory TA-Technix - i tak auto wygląda :

Obrazek

poprzednio na tych sprężynach miałem amortyzatory Bilstein i tyci auto było wyżej. Jak dla mnie jest to optymalny zestaw by wizualnie to wyglądało i byś na "taczkach" nie jeździł. Rzecz jasna po wymianie musiałem zjechać z przodem - u mnie przód poszedł o 4 cm.
Bierz jeszcze pod uwagę że po wymianie i obniżeniu auto musi się jeszcze "ułożyć" więc jeszcze tyci ci zjedzie ale to zauważysz jedynie po pomiarach bo ja akurat to sprawdzałem


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB