T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 12:00

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 14:28 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 17:58
Posty: 706
Lokalizacja: Gdynia
model: T4 & ASB
silnik: APL+LPG

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 37 razy
15 minut na podnosniku


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 15:03 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Kubek napisał(a):
A ja z ciekawości zapytam ile może trwać wymiana dwóch sprężyn w T4ce ????

Samych sprężyn tylko ?
Tak, jeżeli śruby pójdą jak Bóg przykazał to można to ogarnąć w 15 min. a nawet i szybciej jeśli ktoś ma zapędy z Pit Stopu <sarkastyk>


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 18:45 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Właśnie wymieniłem sprężyny u innego mechanika ,trwało to 25min i zapłaciłem 30€ <hi>

ps. niestety, jest kupa i to olbrzymia według mnie <35> ale o tym w innym dziale...


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 19:32 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Kubek napisał(a):
Właśnie wymieniłem sprężyny u innego mechanika ,trwało to 25min i zapłaciłem 30€ <hi>

ps. niestety, jest kupa i to olbrzymia według mnie <35> ale o tym w innym dziale...

Tzn ? Z czym ta kupa ?


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 19:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Pewnie Kubek pod jakimś drzewem stanął i się zdenerwował po powrocie <59>


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 19:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
bo te springi to -65mm a nie -45 <35> Na pudełku pisało -45 a po założeniu ewidentnie widac że jest wiecej,nawet zmierzyłem przed założeniem i jest teraz 62mm niżej <36>

ps. wrzucę foto na 17' jak wygladało przed założeniem HaErów i po ich założeniu. 19ki z oponą 245 nie wchodzą <35>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 12 marca 2013, 20:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 18:08
Posty: 4205
Lokalizacja: RZESZÓW
opis: ZRÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM ALBO NAPIJ SIĘ WÓDKI
model: T4
silnik: AFN 1.9 TDI

Podziękował: 76 razy
Pomógł: 280 razy
15-30 minut


_________________
BYŁEM
I OSTRÓDA III OLSZTYN IV POKRZYWNA VI GÓRY SOWIE VII KASZEBE.VIII RADKÓW.IX SUCHEDNIÓW.XI SIAMOSZYCE.XIII ORAWA XIV KARPACZ

ORGANIZOWAŁEM
II ROZTOKI GÓRNE.V TARNAWA NIŻNA.XII ROZTOKI GÓRNE


bus.jpg


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 30 marca 2013, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 1 marca 2013, 01:18
Posty: 4
model: T4
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
mam szybkieuz wczesniej ktos kombinował i dlugość gwintu która pozostała to 35 mm. W sumie nie siedzi tak jakbym chciał. Chciałem pokrecic jeszcze ale wahacz juz sie zbliza do gumowego odpojnika w sumie na styk. Mozna to jakoś obejsc?? czy to juz max


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2013, 10:54 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2012, 19:16
Posty: 36
Lokalizacja: Kotlin
opis: Garbek T4
model: T4 Transporter
silnik: 2.5TDI 130KM

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 1 raz
Witam mam pytanko ostatnio zakupiłem sprężyny niemieckiej firmy MTS-Technik chwalą sobie tą firmę jest o wiele lepsza jak chiński TA-technix założyłem je na tył auto wiele nie zeszło teraz mam zamiar kupić amortyzatory tej firmy i pisze że ze sprężynami te amortyzatory obniżają auto nawet do 80mm, jest napisane że mają skrócony skok ale do 80 mm chyba nie zejdą nie chce mi się w to wierzyć za bardzo co o tym myślicie? http://www.mts-technik.pl/16/amortyzatory-sportowe PozdróVWeczki Teczki :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 10 sierpnia 2013, 21:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
MTS to jest chinol tak samo jak ta-technik , jakość ta sama


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 sierpnia 2013, 19:35 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:53
Posty: 1904
Lokalizacja: Bydgoszcz / okolice
opis: Transporter 93 był
Multivan 95 był
Caravella 02 jest
model: T4
silnik: 2,4D był 2,5 jest

Podziękował: 58 razy
Pomógł: 83 razy
kksgarbek napisał(a):

wiele nie zeszło teraz mam zamiar kupić amortyzatory tej firmy i pisze że ze sprężynami te amortyzatory obniżają auto nawet do 80mm


Obniżają sprężyny a nie amortyzatory.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 11 sierpnia 2013, 21:08 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
mariuszgim napisał(a):
kksgarbek napisał(a):

wiele nie zeszło teraz mam zamiar kupić amortyzatory tej firmy i pisze że ze sprężynami te amortyzatory obniżają auto nawet do 80mm


Obniżają sprężyny a nie amortyzatory.

Nie do końca jak amor padnięty to i auto niżej stoi


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2013, 16:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2012, 19:16
Posty: 36
Lokalizacja: Kotlin
opis: Garbek T4
model: T4 Transporter
silnik: 2.5TDI 130KM

Podziękował: 12 razy
Pomógł: 1 raz
Kolego poczytaj MTS to nie TA Technix


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 29 sierpnia 2013, 21:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Może nie to samo ale tak samo w chinach robiony szajs, więc to ty poczytaj dokładnie, z niemcownią to ma tyle wspólnego co sprzęt warsztatowy ATH-HEIN niby niemcy a to zwykły chinol


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 10:51 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 15:24
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
model: 2 x T4 Caravelle
silnik: AAC + ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam.

Chcę dość mocno obniżyć swój samochód. Czy przód obniżam odkręcając te śruby od drążków? Najpierw chcę ogarnąć wysokość, potem będę walczył z twardością. Tył chcę obniżyć poprzez zciśnięcie sprężyn u kowala. O ile skrócić tylne sprężyny? Zależy mi na tym, żeby koło 17" miało jak najmniej przerwy przy nadkolu. W razie czego jak zrobię za krótkie sprężyny, dołożę podkładki z gwintem i nakrętką.
Planowane koło to DARE RS 17x8,5J na przód i 17x10J na tył. Jaki rozmiar opon do tego dobrać? Opony z tyłu pewnie wyjdą z naciągiem.
W razie dużego obniżenia wchodzi w grę rolowanie nadkoli, żeby opony nie obcierały.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 11:29 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
badyl91 napisał(a):
Witam.

Chcę dość mocno obniżyć swój samochód. Czy przód obniżam odkręcając te śruby od drążków? Najpierw chcę ogarnąć wysokość, potem będę walczył z twardością. Tył chcę obniżyć poprzez zciśnięcie sprężyn u kowala. O ile skrócić tylne sprężyny? Zależy mi na tym, żeby koło 17" miało jak najmniej przerwy przy nadkolu. W razie czego jak zrobię za krótkie sprężyny, dołożę podkładki z gwintem i nakrętką.
Planowane koło to DARE RS 17x8,5J na przód i 17x10J na tył. Jaki rozmiar opon do tego dobrać? Opony z tyłu pewnie wyjdą z naciągiem.
W razie dużego obniżenia wchodzi w grę rolowanie nadkoli, żeby opony nie obcierały.

Nic nie wspominasz o amorytzatorach, wszystkie do wymiany na krótsze bo inaczej szybko ci się posypią nie mówiąc już o wymoderowano na wybojach.


_________________
220/440 <09>


Ostatnio edytowano poniedziałek, 27 stycznia 2014, 13:24 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
wulgaryzmy


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 12:57 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 1 stycznia 2013, 15:24
Posty: 32
Lokalizacja: Łódź
model: 2 x T4 Caravelle
silnik: AAC + ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Amortyzatory najnizsze jakie znalazlem to jest do zawieszenia -45. Powinno dac rade? nadal nie mam pewnosci jak spuscic w dol przod.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 13:28 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 1 lutego 2012, 23:25
Posty: 391
Lokalizacja: gdzie blachy są na F
opis: bigger is better
model: Caravelle AT
silnik: ACV

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 25 razy
to jest chyba takie optimum do normalnej jazdy, kompromis.
Ja raz rozkręciłem przód do -60 tak z ciekawości i zaraz do garażu wróciłem nie szło normalnie przez hopki przejeżdzać <55>
teraz jest -40 i jest OK


_________________
Obrazek Obrazek
jeeeeszczeee ciuuuut...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 13:33 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 11 października 2010, 12:17
Posty: 1081
model: T4
silnik: ARL+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 67 razy
Już było o tym jeżeli chodzi Ci o to jak to zrobić. Przód spuszcza się poprzez odkręcanie takich dużych nakrętek od spodu, zdaje się 27mm które napinają drążki skrętne. Do tej zabawy polecam pneumatyka udarowego, oderdzewiacz i ponowne zabezpieczenie gwintu smarem bo zazwyczaj jest to skorodowane.


_________________
220/440 <09>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 27 stycznia 2014, 23:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
De'D napisał(a):
to jest chyba takie optimum do normalnej jazdy, kompromis.
Ja raz rozkręciłem przód do -60 tak z ciekawości i zaraz do garażu wróciłem nie szło normalnie przez hopki przejeżdzać <55>
teraz jest -40 i jest OK

A od czego -40mm gdyz w t4 seryjnie sa 4wysokości przodu


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB