T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 01:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 22:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
Witam. Mam taki mały problem. Podczas ostatniej awarii układu hamulcowego; przy próbie odkręcenia nakrętki od płynu, rozszczelnił mi się zbiorniczek u dołu. Wycieka bardzo mała ilość, ale zawsze. Zastanawiam się jak temu zaradzić? Zasilikonować? Kupić nowy zbiorniczek i założyć? A może zdemontować ten i założyć jeszcze raz? Nie wiem czy tam jest jakaś uszczelka? Trochę późno się obudziłem, bo jutro jadę na odpowietrzenie układu i podciągnięcie linki. Czy po takim zabiegu będzie trzeba odpowietrzyć układ znów, czy może uda się to naprawić bezinwazyjnie.
Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 22:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Akurat w T4 nie zdejmowałem zbiorniczka, ale np. w Golfie jest on po prostu wciśnięty na gumkach. Odessij płyn i wyciągnij zbiorniczek ewentualnie wymień gumki. Jak nie naciśniesz pedału hamulca kiedy zbiorniczek będzie zdjęty to układ się nie zapowietrzy.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 22:48 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Tak jak napisał poprzednik, gdyby jednak okazało się, że uszkodziłeś zbiorniczek nie dziaduj z silikonem tylko kup i załóż nowy czy też sprawny używany.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 3 stycznia 2012, 22:51 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 8 lipca 2011, 23:06
Posty: 1967
Lokalizacja: Wrocław
model: Leon
silnik: 1.9 TDI

Podziękował: 15 razy
Pomógł: 158 razy
Dzięki. W takim razie w piątek się tym zajmę, bo mam wolne.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 4 stycznia 2012, 15:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9356
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Tylko jeszcze uwazaj z wyjmowaniem go. Powinien byc fabrycznie dośc ciasno spasowany i ma pewnie dośc gruby oring więc trzeba z czuciem to robić. Bo jak za mocno pociągniesz to zostanie ci króciec zbiorniczka w pompie i juz nic z tym zbiorniczkiem nie zrobisz. Ale jak cieknie to moze byc juz nadpękniety przy króćcu i z tym juz tez nic nie zrobisz oprócz wymiany na nowy jezeli chesz miec w 100% pewny i sprawny układ hamulcowy. Ale tez trzeba to robić z czuciem aby wylazł caly , a nie w kawalkach bo bedziesz pózniej się bawił w wydłubywanie reszty z pompy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB