T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 18 kwietnia 2024, 18:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 marca 2013, 12:42 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
zoltye30 napisał(a):
jestem już po trasie i mogę stwierdzić że objawy nie ustały, ale zauważyłem taki myk i sprawa jest dziwna, po zatrzymaniu auta gdy czuje że złapały hamulce to wciskam mocno pedał hamulca i odpuszczają, po pierwszym wciśnięciu ham. pedał jest mieki a po drugim robi się twardy. I jaka to przyczyna??
Masz problem z przednimi czy z tylnymi zaciskami?? Czy wszystkie razem blokują?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 marca 2013, 18:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 listopada 2012, 11:50
Posty: 50
Lokalizacja: Łódz
model: t4 Caravelle
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
z tego co zaobserwowałem to tylko przód bo słychać popiskiwanie z przodu jak złapią


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 13 kwietnia 2013, 11:41 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 grudnia 2010, 17:34
Posty: 13
model: t4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Mam identyczny problem. W moim pomaga (na chwilę ) wyczyszczenie tych płytek wewnątrz automatu stopu , ten niebieski nad pedałem. Trzeba uważać przy czyszczeniu bo ponoć płytki są posrebrzane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 kwietnia 2013, 16:27 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 13:40
Posty: 139
Lokalizacja: Rzeszów
model: Multivan T4 Classic
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
no to ja się podepnę :)

w tamtym tygodniu wymieniłem klocki z przodu i wyczyszczone były tylne zaciski bo ręczni nie oddawał,

wczoraj pojechałem do Krakowa i przed Krakowem złapało mi hamulce z przodu, postałem chwile poprałem młotkiem żeby odpuściły i pojechałem dalej, po około 20 km znowu to samo, na Zakopiance pod górki nie mogłem się wtoczyć, więc zdjąłem znowu koło , obstukałem żęby puściło, posiedziałem u kumpla jakieś 30 minut i wyruszyłem w droge powrotną do Rzeszowa

Obyło sie bez zbednych problemów powolutku dotarłem do domu

dzisiaj zawiozłem do majstra co klocki zmieniał i mówie co sie dzieje

wymienił wężyki, gumki na tłoczkach i takie inne :0, mówi eże ma byc a jak nie będzie to obstawia na pompe

wyruszyłem do domu, po 5 km znowu złapało

co mam zrobić :) wymieniać tą pompę?? bo tak można pół auta wymienić :)

dodam że przednie klocki juz do blachy były starte, może po wciśnięciu tłoczka jakiś syf poszedł do pompy ?


_________________
T4 Multivan 2,5 TDi
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 10:04 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Rozebrać przednie zaciski i ładnie wyczyścić


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 12:10 
Offline
nadteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 21 lipca 2011, 13:46
Posty: 1502
model: T 4
silnik: 2,5 tdi
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 29 razy
Pomógł: 39 razy
chemik211 napisał(a):
Rozebrać przednie zaciski i ładnie wyczyścić

Dokładnie tak jak kolega pisze rozebrać i dobrze wyczyścić wszystko


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 26 kwietnia 2013, 09:45 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 22 listopada 2012, 11:50
Posty: 50
Lokalizacja: Łódz
model: t4 Caravelle
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Miałem taki sam objaw, i po rozebraniu zacisków i wyczyszczeniu wszystkiego dokładnie, przepłukanie układu hamulcowego + wymiana płynu, teraz jest ok.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 27 kwietnia 2013, 14:15 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 stycznia 2012, 13:40
Posty: 139
Lokalizacja: Rzeszów
model: Multivan T4 Classic
silnik: 2,5 TDI ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 2 razy
tak jak pisałem , zaciski były rozebrane i wyczyszczone i dalej blokowało, ale zrobiłem tak jak ktoś pisał :0

bujnąłem chałupę i zahamowałem tak żeby zblokowało koła, zostawiłem sznity dwa razy i hamulce działają :0 nie wiem o co chodzi, ale objaw zacinania się zniknął :0


_________________
T4 Multivan 2,5 TDi
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 5 maja 2013, 11:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 4 maja 2013, 22:01
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.5TDI

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich jestem nowy na forum.

A ja mam taki problem z hamulcami mianowicie:
Po wymianie płynu rok temu są non stop są problemy z hamulcami. Albo pedał jest zbyt gumowaty ale dość skuteczny a raz blokuje po przejechaniu paru kilometrów wszystkie koła. W tej sytuacji pomaga tylko Output test w VCDS. Może ktoś coś wie jak temu zaradzić. Powiem ze odpowietrzaliśmy już na wszystkie sposoby jakie tylko są mi i innym znane. Brak mi sił.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 21 grudnia 2013, 00:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 12 stycznia 2011, 23:05
Posty: 2177
Lokalizacja: Wrocław
opis: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: chwilowy brak T4
silnik: 1.6 HDI

Podziękował: 45 razy
Pomógł: 64 razy
U mnie również po wymianie tarcz i klocków z tyłu blokowały się hamulce. Jak auto i hamulce były zimne, było wszystko OK, po zagrzaniu - blokada, czasem ciężko było ruszyć ze skrzyżowania, pedał robił się twardy. Podpompowanie 2-krotne pedałem na chwilę pomagało, ale nie do końca. Zaciski zostały wyczyszczone i wymienione wszystkie gumki. VACU sprawdzona, dawała ciśnienie, więc została pompa hamulcowa do wyeliminowania. Po wymianie pompy i odpowietrzeniu całości na razie spokój.


_________________
... nie A4, nie L4, tylko oczywiście T4 ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 16 czerwca 2016, 20:50 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
Teraz mnie to dopadło


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 10:25 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
zastanawiam się
wymienić pompę ?
czy
serwo ?
czy
pompę i serwo ?

zaciski tylne już wymieniłem ...ręczny blokował
myślałem ,że to ten problem

dla proformy: wszystkie węże gumowe idą won


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 10:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
A zaciski jakie założyłeś? Nowe, po regeneracji fabrycznej czy gumki tylko zmienione u partacza mechanika?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 10:41 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
ja, tylko po taniości robię

moje motto - żeby było tanio ,musi być drogo na początku

więc , nowe zaciski są


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 11:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Problem jest dzisiaj taki, że może być drogio i byle jak gdy się nie robi samemu :) Próbowałeś robić to co jest napisane wyżej w tym wątku?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 12:33 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
sam sobie robię ....w zaciskach problem nie leży
zaraz jadę pojeździć trochę ,jak "złapie" odkręcę o jeden obrót nakrętki z serwa
i zobaczymy co się będzie działo ?

dawno szmelcvagena nie miałem , więc mnie to trochę szkoli

najpierw przewód z zaworkiem z serwa strzelił
potem
blokujący się ręczny
teraz
blokuje się cały układ ...wpierw myślałem ,że moc stracił

jest w diagnozie odpowietrzenie za pomocą kompa ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 13:19 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
Odpowietrzanie tylko na piechotę, jak jest abs to można włączyć odpowietrzanie pompy absu w vagu ale też dalej trzeba to zrobić ręcznie


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 13:51 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
poluzowałem nakrętki od serwa ...10 minut jazdy
jest OK

numer. 03.7757-0807.4 lub 7d0 612 101

może ktoś potwierdzić , czy numery się zgadzają ACV 98r ? ABS bez ESP

numery się w vw zmieniły ,więc wyszukać nic po nich nie idzie

zastanawiam się ,czy ktoś tego na byle co nie wymienił ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 14:05 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
W sensie poluzowałeś nakrętki od pompy, którymi trzyma się serwa? Czy poluzowałeś nakrętki przewodów od pompy?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 17 czerwca 2016, 14:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 25 listopada 2015, 15:29
Posty: 159
model: T4
silnik: 2,5TDI
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 6 razy
gedor 13 i luzowałem pompę od serwa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB