T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest niedziela, 28 kwietnia 2024, 02:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 sierpnia 2012, 12:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:28
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam.

Po niedawnym zakupie T4 2.4D 92 r. wymieniłem maglownicę na drugą używaną, którą dostałem razem z autem. Ze starej wyciekał płyn. Teraz wspomaganie jest na zimnym silniku, a na ciepłym nie ma. Na trasie na dużych obrotach przeważnie jest, ale też nie zawsze. Czy maglownica jest do wymiany lub regeneracji, czy może być jakaś inna tego przyczyna?

Dzięki za wszystkie odpowiedzi


Ostatnio edytowano sobota, 25 sierpnia 2012, 09:15 przez panjandrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 sierpnia 2012, 14:43 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 19 stycznia 2011, 15:33
Posty: 68
model: T4
silnik: 1.9 TD ABL

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Kolego, a wymieniłeś płyn na nowy zalecany przez VW? Sprawdź teź pasek od wspomagania.


_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 sierpnia 2012, 14:51 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Pompa wspomagania najlepsze czasy ma już za sobą. A tak z ciekawości co to za motor 2,5D w T4 z 92 roku?


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 sierpnia 2012, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:28
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
@Cichy
Płyn wymieniony, ale nie wiem na jaki bo ja tego nie robiłem. Pasek wymieniłem dzisiaj, bez rezultatu.

@slimak
Pomyliłem się, to jest 2.4 a nie 2.5

Jak sprawdzić czy to wina pompy, nie wymieniając jej jeszcze na nową? Jest jakiś sposób? Zaznaczę, że mechanikiem to ja nie jestem, więc proszę o wyrozumiałość ;)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 sierpnia 2012, 08:55 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7427
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 72 razy
Pomógł: 801 razy
czy na starej maglownicy wszystko działało poprawnie ? oczywiście poza tym, że ciekła


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 25 sierpnia 2012, 10:50 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:28
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Nie działało, ale z niej się strasznie lało. Poza tym też zmieniłem pompę, gdy zmieniałem maglownicę. Na używaną ale była w porządku.
Możliwe, że to wina płynu? Jest to czerwony, bo takiego koloru jest korek, ale samochód ma 20 lat, więc może nie powinienem się sugerować kolorem.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 sierpnia 2012, 13:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
W zeszlym tygodniu kupowalem plyn do wspomagania a aso,45 zl litr
Wedlug goscia siedzacego za lada i poslugujacego sie bieglej etka niz ja,do vw nigdy nie stosowano czerwonego plynu tylko zielony i to nie tylko w t4 i niezaleznie od tego jakiego koloru jest korek
Podobno dopiero w nowych crafterach jest stosowany plyn czerwony
Ludzie leja plyn czerwony bo podobno jest tanszy


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 23 września 2012, 13:16 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 11 czerwca 2012, 20:28
Posty: 4
model: T4
silnik: 2.4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Maglownica zregenerowana, pompa kupiona nowa. Piszczenie ustało, ale teraz wspomaganie jest tylko przy dużych obrotach. Co może być teraz nie tak?
Przewody wyczyściłem sprężonym powietrzem, a całość zalałem zielonym płynem Febi pomimo czerwonej nakrętki - tak radził gość co mi regenerował maglownice.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB