T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 29 czerwca 2012, 23:11 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 21:50
Posty: 39
Lokalizacja: Andrychów
model: CARAVELLE
silnik: 2,5TDI 102KM ACV

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Mam duży problem ze swoim T4. Taki że nawet mechanik nie może dojść do tego o co chodzi.
Mianowicie gdy temperatura na zewnątrz przekracza 22-24 st.c po przejechanie około 20-25 km zaczyna coś głucho i głośno stukać (w układzie kierowniczym lub w zawieszeniu???) drgania są odczuwalne nawet na kierownicy.
Sytuacja jest dość dziwna,bo przy niższej temperaturze stuki ustają.Wymieniłem już slientblocki i sworznie dolnych wahaczy (prawe i lewe), drążki kierownicze (prawy i lewy), i jakieś tulejki obok nich, został wymieniony przegub wewnętrzny lewy, a przegub zewnętrzny lewy został zregenerowany i mimo wszystko stuki nie ustają. Mechanik proponuje wymienić lub zregenerować jeszcze prawy przegub zewnętrzny i wewnętrzny.
Czy Ktoś miał podobny problem? Z góry dziękuję i pozdrawiam. <szok>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 11:39 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 września 2011, 23:07
Posty: 301
Lokalizacja: Elbląg
model: Multivan
silnik: ACV

Podziękował: 19 razy
Pomógł: 55 razy
A oglądałeś opony po tym jak zaczyna Ci stukać?Nie ma jakiejś deformacji od wewnątrz jak się rozgrzeją?Może tam leży problem.


_________________
Mark: VOLKSWAGEN
Model: TRANSP. MULTIVAN
Build Date: 12.12.1996
Engine's type: ACV
Capacity (cc): 2461
Horsepowers: 102
Jeżdżę szybko,bo lubię.Nie popierasz?To pocałuj mnie w T4 litery :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 lipca 2012, 14:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 21:50
Posty: 39
Lokalizacja: Andrychów
model: CARAVELLE
silnik: 2,5TDI 102KM ACV

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
To nie jest dźwięk wydawany przez opony. poza tym słychać to nawet jak się toczy 10km/h. Nawet na delikatnych nierównościach. Dodam jeszcze że problem pojawił się po wymianie dolnych sworzni i sileblocków z prawej i lewej strony. Biorę pod uwagę jeszcze niską jakość wykonania wyżej wymienionych elementów. Z tym, że założono mi części z firmy Lemforder uchodzące za oryginał.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 6 lipca 2012, 19:05 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 22 listopada 2011, 21:50
Posty: 39
Lokalizacja: Andrychów
model: CARAVELLE
silnik: 2,5TDI 102KM ACV

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 1 raz
Poczyniłem kolejne kroki wymieniłem dwa przeguby zewnętrzne na nowe i łożysko w kole z prawej strony. Dalej to samo. Został mi jeszcze przegub wewnętrzny prawy. Chyba dzisiaj doszliśmy do tego co tow końcu stuka i trzeszczy. Górne wahacze. Mam pytanie jak wygląda wymiana tych części. Czy można tak samo jak z dolnymi wymienić sworznie i silenbloki czy trzeba cały wahacz. Podobno dużo pracy jest z wymianą. Proszę o radę.Pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB