T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 21:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 00:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
Witam. mam problem w moim 1,9 d gdy skręcam kierą na maxa to piszczy i w czasie jazdy traci wspomaganie, kierownica się zacina. moje pytanie, czy wymiana paska pompy wspomagania rozwiąże ten problem, pasek jest stary i nie był dawno wymieniany. ile kosztuje taki pasek? z góry dziękuje za pomoc. pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 00:35 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52
Posty: 2317
Lokalizacja: De - KLE
model: t4/t4/t4/sharan
silnik: AAB/ACU/AAF/AAA

Podziękował: 32 razy
Pomógł: 97 razy
Witaj, sprawdź poziom płynu lub jego kolor. Może masz już czerwony lub brązowy co kwalifikuje się do wymiany. Pasek jak jest w złym stanie to także może potrzebować wymiany. Jak to nie pomoże to licz się także ,że pompa może się kończyć.Można z nią jeździć dalej ale nie wykonywać pełnego skrętu.


_________________
T4 95r 2.4 AAB , T4 93r 2.5 ACU , T4 95r 2.5 ACU , Sharan 97 2.8vr6 , Rav 4 mkII 2.0


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 00:46 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
płyn wymieniałem rok temu, poziom jest w porządku. mam nadzieję że to wina luźnego paska i wymiana pomoże.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 10:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Wymień pasek, jak się ślizga to wspomaganie może się zacinać. Natomiast jak wymienisz pasek i dalej będzie to samo a dodatkowo pompa piszczy w czasie kiedy nie ma wspomagania to raczej bym obstawiał na maglownicę. Chyba że zwór w pompie się zacina ale wtedy wywalało by płyn przez zbiorniczek.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 11:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Dołączę do pytania, ja mam problem troszku inny, jak się rozgrzeje głównie to na wolnych obrotach jest troszku słabsze wspomaganie , dopiero jak dodam troszku gazu to wspomaganie jest tak jak należy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 11:53 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Chemik miałem ten sam problem co Ty i dodatkowo jeszcze słychać było wycie - kończyła się pompa wspomagania, wymiana załatwiła problem xd


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 12:13 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
KrzySieK napisał(a):
Chemik miałem ten sam problem co Ty i dodatkowo jeszcze słychać było wycie - kończyła się pompa wspomagania, wymiana załatwiła problem xd

Pompa działa jak należy nic nie wyje, a najgorsze jest to że nie chce mi się sprawdzać co może być przyczyna, bo stawiałem na zaworek na pompie jeszcze


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 12:29 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 30 października 2011, 10:17
Posty: 873
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
model: T4 Ambulans
silnik: 2.4, 2.5

Podziękował: 3 razy
Pomógł: 57 razy
Ten zawór jak się zacina to tak jak pisałem wyżej, w sporej większości przypadków wywala płyn ze zbiorniczka a przynajmniej ostro się tam gotuje.
Zawsze możesz zdjąć rozebrać i wyczyścić, mi w Golfie pomogło i pompa lata już 30000km od rozbiórki.


_________________
Gdyby któryś z kolegów z Łodzi lub okolic chciał nieodpłatnie skorzystać z VAGa to zapraszam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 13:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
FocusMED napisał(a):
Ten zawór jak się zacina to tak jak pisałem wyżej, w sporej większości przypadków wywala płyn ze zbiorniczka a przynajmniej ostro się tam gotuje.
Zawsze możesz zdjąć rozebrać i wyczyścić, mi w Golfie pomogło i pompa lata już 30000km od rozbiórki.

I tu jest problem, bo ostatnio jak ściągnąłem kolektor ssacy to się okazało że 5szt wtrysków potrzebuje, wiec na chwile obecną nic się nie dotykam przy aucie, wypchnąłem go na zakaźny przed warsztat


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 grudnia 2011, 17:00 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
chemik211, może płyn stary i nie pełni swojej roli. dziś w programie "fani czterech kółek" był podobny problem


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB