T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2011, 14:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 lipca 2010, 18:04
Posty: 41
model: T4
silnik: 1.9 TD 50KW

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Cos zaczyna sie dziać z hamulcami w moeje T4, podczas jazdy normalnie hamuje ale jak zaczynam pulsacyjnie to po 3 ,4 wciśnieciach pedału pedał staje sie twardy i nie ma hamulców, jaka może być przyczyna ?
sprawdzałem płyn jest w zbiorniczku przy pompie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2011, 20:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
twardnienie pedału oznacza brak działania serwa, przyczyn może byc kilka
- nieszczelny układ podciśnienia zasilający serwo ( dodam że nie tylko serwo on zasila ) do sprawdzenia wszystkie węże )
- nieszczelnośc w samym serwie lub jego uszkodzenie
- uszkodzenie pompy podciśnienia


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2011, 21:27 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:51
Posty: 801
Lokalizacja: LUBUSKIE
model: T4
silnik: AAB/ABL

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 36 razy
Vacu już się kończy zmeniłem na nową i ustało ale jak nie stuka to nie dramatyzuj nie ma potrzeby pompowac pedałem wystarczy delikatnie popuszczac i dusić


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2011, 21:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
on ma 1.9TD, a tam to chyba vacum nie stuka


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 29 października 2011, 23:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 6 października 2010, 01:14
Posty: 83
Lokalizacja: Pomorskie klimaty GST
model: Transporter 4x4 Komb
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 7 razy
Kenobi napisał(a):
on ma 1.9TD, a tam to chyba vacum nie stuka

w 1.9 jest pompa wspomagania z wirnikiem łopatkowym i napewno nie stuka, ale nie wygląda to na uszkodzenie pompy
przychylam się raczej do nieszczelności jak pisał kolega Kenobi


_________________
Jakoś nie mam pomysłu na podpis...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2011, 08:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 lipca 2010, 18:04
Posty: 41
model: T4
silnik: 1.9 TD 50KW

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
jeżeli by były nie szczelne przewody to by ubywało dość szybko płynu ze zbiorniczka, nie zauważylem zadnego wycieku.
trzeba sprawdzić wszystkie przewody łacznie z tymi do kół ?
Jakis czas temu piszczały mi klocki z tylu tak jak by sie konczyły, nie wymieniłem ich i piszczenie ustało, ale to chyba nie mogło by być przyczyną jeśli klocki by sie starły do zera ?


Ostatnio edytowano niedziela, 30 października 2011, 12:16 przez Kenobi, łącznie edytowano 1 raz
literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2011, 12:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
nie chodzi o przewody hamulcowe !!!
chodzi o przewody podciśnienia !!!
proszę przeczytaj ze zrozumieniem to co napisaliśmy Ci powyżej


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2011, 13:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 27 lipca 2010, 18:04
Posty: 41
model: T4
silnik: 1.9 TD 50KW

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
sorry ale nie znam sie dość dobrze na mechanice, tylko amatorsko.
Myślałem ze chodzi o te również, nie wiem muszę podjechać do jakiegoś mechanika bo sam nie bardzo dam rade
dzięki za podpowiedzi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB