T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 16:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 16:51 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
Witam,mam taki problem w t4,że gdy skręcam kierownicą do końca lewo lub prawo, to głośno piszczy czego to może być wina?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 17:14 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 25 stycznia 2011, 17:45
Posty: 171
Lokalizacja: Gdańsk
model: T4
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 0 razy
Prawdopodobnie pompa wspomagania. Przynajmniej u mnie to było powodem pisków w audi


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 18:42 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
piszczy pasek od wspomagania, może jest za słabo naciągnięcty <38>
Albo pompa się kończy i stawia opór (lub stary płyn do wspomagania) :)


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 18:48 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:54
Posty: 237
Lokalizacja: Poznań
opis: T4 RULEZ :)
GG:9848000
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 TDI 180 KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Ja tu widzę że kolega ma w opisie że ma 1.9D . Pytanie wobec tego brzmi czy wogóle autko posiada wspomaganie kierownicy .


_________________
Młotek + Przecinak = RUSKI KLUCZ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 18:56 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 17:14
Posty: 594
Lokalizacja: Łochów
model: multivan
silnik: 1,9 D

Podziękował: 10 razy
Pomógł: 22 razy
posiada wspomaganie,płyn jest nowy,pasek jest stary,nie raz kierownica się przycina


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 18:58 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 23:54
Posty: 237
Lokalizacja: Poznań
opis: T4 RULEZ :)
GG:9848000
model: MULTIVAN
silnik: 2.5 TDI 180 KM

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Wobec tego stawiam na pasek że jest stary i jego słabę naciągniecię .


_________________
Młotek + Przecinak = RUSKI KLUCZ


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 19:00 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Jak się przycina kierownica to może być końcówka pompy wspomagania albo końcowka maglownicy....


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 19:23 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 10 stycznia 2011, 22:03
Posty: 165
silnik: 1.9 TD

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 6 razy
A płynu nie ma za mało przypadkiem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 23 czerwca 2011, 21:28 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 16 maja 2011, 15:18
Posty: 78
Lokalizacja: Żary. Lubuskie
model: 2.0
silnik: benzyna

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Cytuj:
Wobec tego stawiam na pasek że jest stary i jego słabę naciągniecię .

Stawiam na nienaciągnięty pasek(ja tak miałem) piszczało i drgało kierą skręconą do oporu!
Sprawdź pasek,najlepiej niech ktoś trzyma kierownicę do oporu, a Ty zerknij co się dzieje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 24 czerwca 2011, 00:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 14:51
Posty: 1328
model: Transporter Kombi
silnik: 1.9 ABL+

Podziękował: 26 razy
Pomógł: 37 razy
Od paska zacząć należy.


_________________
A clean bus is a sign of a sick mind.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 23 lipca 2011, 21:37 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 23:35
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich.
U mnie sytuacja wyglada podobnie. A piszczą mi oponu ocierające o metalową osłone silnika przy maksymalnym skręcie kierownicą . Zanim to odkryłem to upłyneło parę miesiecy.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lipca 2011, 13:18 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): piątek, 10 grudnia 2010, 22:48
Posty: 160
model: t4
silnik: 1,9td

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 4 razy
stalk napisał(a):
Witam wszystkich.
U mnie sytuacja wyglada podobnie. A piszczą mi oponu ocierające o metalową osłone silnika przy maksymalnym skręcie kierownicą . Zanim to odkryłem to upłyneło parę miesiecy.


Masz coś ze zbieżnością lub źle zamontowana osłona [pogięta ]
przyciera jednostronne czy z dwóch stron :?:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lipca 2011, 14:01 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 17:26
Posty: 27
model: TRANSPORTER
silnik: 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
stalk napisał(a):
Witam wszystkich.
U mnie sytuacja wyglada podobnie. A piszczą mi oponu ocierające o metalową osłone silnika przy maksymalnym skręcie kierownicą . Zanim to odkryłem to upłyneło parę miesiecy.


Witam
Jeśli obciera ci opona z jednej strony to prawdopodobnie masz źle złożoną maglownice na listwie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lipca 2011, 14:07 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 23:35
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam. Dzieki za odpowiedz.
Przyciera obustronnie, ale przy max. skręcie. Nie jest to aż tak uciążliwe.
A zbiezność jest (chyba) ok. bo mam auto od ponad czterech lat i opony zużywają się normalnie.
Natomiast osłona silnika jest troche sfatygowana. Kupiłem auto (1992r 2,4 ABB) z takim mankamentem i pewnie tak zostanie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lipca 2011, 14:15 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 17:26
Posty: 27
model: TRANSPORTER
silnik: 102

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 2 razy
To może masz felgi od nowszego modelu z nie odpowiednim et, starsze felgi są bardziej wysunięte do zewnątrz, i mają prostokątne otwory.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 24 lipca 2011, 16:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 2 lipca 2011, 23:35
Posty: 3
model: t4
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Felga z otworami prostokątnymi, Opony 195/70 R15C


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB