T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 7 maja 2024, 22:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 maja 2011, 11:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 2 marca 2011, 23:24
Posty: 2
model: transporter
silnik: 2,4D

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam .właśnie dostałem paczkę z gwintem do mojej T4 powie mi ktoś gdzie ma być ta tuleja co się obniża albo podwyższa auto ma ona być u góry sprężyny czy na dole ???może ktoś podpowiedzieć bo tak sobie myślę ze chyba powinna być u góry ale jak będzie u góry to trochę lipny będzie dostęp do skręcenia jej i jak wstawię ja tak ze gwint jest u góry to wtedy napisy te co są na sprężynie są do góry nogami wiec to mnie trochę zastanawia czy regulacja ma być na dole czy u góry??? z góry dzięki za odpowiedz




Zakładasz temat i to widać ,że masz problem. Nie musisz dopisywać wołania o pomoc.


Ostatnio edytowano sobota, 28 maja 2011, 16:22 przez maja, łącznie edytowano 2 razy
literówki


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 maja 2011, 19:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): środa, 13 kwietnia 2011, 19:49
Posty: 428
Lokalizacja: Chełmno
opis: Niestety już nie t4.
model: Highline 4Motion
silnik: 2.0 TSI

Podziękował: 16 razy
Pomógł: 7 razy
Kolego może byś zaczął od krótkiego opisu tego zestawu co zakupiłeś, może jakieś zdjęcia. W ciemno kiepsko coś doradzić.
A tak w ogóle to witaj na forum, masz fajne autko, bardzo nam się podobało twoje powitanie i opis samochodu <sarkastyk>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 maja 2011, 20:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jeszcze raz powtórzę bo ktoś skasował posty daj zdjęcia,bo tanie zawieszenia nie wiem jak sa wykonane, i musze zobaczyć,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 29 maja 2011, 14:37 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
sam szukam gwinta i oprócz ta-technix nic nie znalazlem, pokaz foto co tam masz


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 marca 2012, 20:59 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
podpinam sie pod pytanie . Jak prawidłowo zamontować taki gwint??? oczywiscie chodzi o tył http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 19132.html


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 marca 2012, 21:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Podkładkę regulacyjną zamontował bym tam gdzie jest odbojnik ,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 30 marca 2012, 21:44 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
no własnie inaczej chyba sie nie da... jutro od rana walka na froncie to wszystko sie wyjasni, dzieki wielkie


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 10:41 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 20 marca 2012, 22:34
Posty: 1
model: Caravelle
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam wszystkich na forum! Jestem tutaj nowy , ale T4 uzywam od 2006 roku, poczciwe 2.4D AAB w wersji karetkowej. Tyle slowem wstepu.

Odnosnie zawieszenia obnizajacego chcialbym zapytac o monaz takowego z przodu. Przymierzam sie do posadzenia swojej karetki na glebe i przegladam dostepne zawieszenia do T4, jednak na wszystkich zdjeciach maja one amorek ze sprzezyna, cos jakby do Mcphersona. Jak to sie ma do drazkow skretnych i czy ktos moglby cyknac fotke takiego gwintu zamontowanego z przodu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 12:41 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
ento napisał(a):


Koledzy ,czy to nie jest czasem zwykły komplet sportowych amortyzatorów????


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 14:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
stomek napisał(a):
Witam wszystkich na forum! Jestem tutaj nowy , ale T4 uzywam od 2006 roku, poczciwe 2.4D AAB w wersji karetkowej. Tyle slowem wstepu.

Odnosnie zawieszenia obnizajacego chcialbym zapytac o monaz takowego z przodu. Przymierzam sie do posadzenia swojej karetki na glebe i przegladam dostepne zawieszenia do T4, jednak na wszystkich zdjeciach maja one amorek ze sprzezyna, cos jakby do Mcphersona. Jak to sie ma do drazkow skretnych i czy ktos moglby cyknac fotke takiego gwintu zamontowanego z przodu.



siemka stomek. Jezeli chodzi o przód to regulujesz go własnie na drążkach skrętnych. Jedynie co możesz dołożyć to amory o skróconym skoku.


Kubek tak jak mówisz przód są to tylko amory o krótkim skoku... ale po założeniu jest naprawde twardo aż zastanawiam sie czy nie wyrosłem z tego heheh. Tył skręciłem na maxa, jest twardo, bardzo twardo ale miałem nadzieje , że zejdzie niżej.. fotki pstrykne i umieszcze w moim temacie jak wymyje pussy wagona i porobie świeże zdjęcia, pozdro


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 15:14 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
Rozumiem ,że masz teki sam komplet jak <up> ,czyli sportowe amory i sprężyny na tył, bo to co pokazałeś na foto ,to nie jest gwint <szok>

To jest gwint http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwin ... 08050.html - oczywiście nie do T4ek <cisza>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 16:32 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
Kubek popatrz jeszcze raz na aukcje którą ja podałem i przyjrzyj się dokładnie pod spręzyny... heh to jest gwint TYLKO NA TYŁ . Przod idzie tylko amor o skróconym skoku... popatrz dokładnie na zdjecie..


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 20:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Kubek a jak sobie wyobrażasz gwint do t4,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 21:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
chemik powiedz mi bo widze że siedzisz w temacie , stanie sie coś jeżeli ściągne całkiem te "regulacje" z tyłu??? i położe na samej króciutkiej spręzynie plus krótki amor??? bo powiem Ci że skręcony na maksa szału nie robi.. myślałem że bedzie dużo niżej..


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 21:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Powiem tak można tylko czy amor wytrzyma, uzyskasz jakieś 2cm z tego co kojażę


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 31 marca 2012, 21:39 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
Jesli mnie pamiec nie myli to jednemu koledze z krakowa teczka na zgrzewach puszczac zaczela jak za bardzo pojechal z zawieszeniem i oponami


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 20:08 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): niedziela, 17 października 2010, 18:47
Posty: 370
model: biznes
silnik: 2.5

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 3 razy
kurol to co piszesz to prawda??? czy jaja sobie robisz???


_________________
Obrazek Obrazek Obrazek
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 21:02 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 22 kwietnia 2010, 13:19
Posty: 2390
Lokalizacja: Utrecht w NL , Zakopane w PL
model: VW T4 Fake Syncro
silnik: Diesel POWER
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 65 razy
Pomógł: 108 razy
chemik211 napisał(a):
Kubek a jak sobie wyobrażasz gwint do t4,

No właśnie go sobie jakoś nie wyobrażam,dlatego ten na <up> jakiś taki dziwny . Zmyliło mnie to ,że sportowe zawieszenie 60/40 TaTechnixa wygląda zupełnie tak samo <śmiech> .Myślę ,że jest mega drogi. Wolałbym chyba już zrobić na zamówienie springi H&R ( jak ja to nazywam "na beton" ) ,dołożyć do tego jakieś sportowe amory i myślę ,,że wyszło by 4stówki taniej <38>


_________________
Vw T4 2.5TDI ACV
BMW e38 740i 286KM
BMW f11 535i 380KM
Było:
T4 BLACK2.5TDI AJT131KM,T5 WHITE2.5TDI 4 Motion 131KM,T4 GRAY2.5b AET115KM,T4BLUE 2.5TDI AJT129KM,T5 BLACK2.0BiT225KM,VW T4 WHITE2.4D AAB78KM,


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 1 kwietnia 2012, 21:22 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
tylko ze w tedy masz obniżenie stałe a tu masz możliwość regulacji


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 2 kwietnia 2012, 14:26 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 11 listopada 2010, 13:22
Posty: 2720
Lokalizacja: Kraków
opis: GRUPA MAŁOPOLSKA
sekcja "MŁODE WILKI"
model: Multivelle Long
silnik: 2.5 AAF bi-fuel

Podziękował: 167 razy
Pomógł: 295 razy
ento napisał(a):
kurol to co piszesz to prawda??? czy jaja sobie robisz???


Pisze co slyszalem jaj sobie nie robie
Na spocie w krakowie chyba Cyklon wspominal,podobno zaczelo pekac na laczeniu tylnego poszycia blotnika ze srodkowym poszyciem tam gdzie ta pasta butylowa od zewnatrz jest nalozona


_________________
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Altzheimera i zapomnieć wypić

Jeżeli co drugi twój pomysł wydaje ci się genialny - dopij wódkę i idź spać


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB