T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 29 marca 2024, 16:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 23:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 99

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Historia zaczęła się juz pod koniec zimy na zimówkach. Zmieniłem na letnie i efekt jest taki sam: że gdy droga pochylona jest na prawo (czyli zawsze) ściaga mnie w prawo, ale gdy wyjadę na środek ściąganie ustępuje, na lewym pasie przy pochyleniu drogi na lewo ściaga w lewo. Byłem na diagnostyce: zero luzów w zawieszeniu a geometria - igła (słowa diagnosty). Z góry dzięki za wszelkie sugestie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 10 maja 2010, 23:50 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 23:32
Posty: 1505
Lokalizacja: G O R L I C E
model: Transporter Looong
silnik: AAB Power +

Podziękował: 8 razy
Pomógł: 19 razy
Jak nie tnie opon to nie ruszaj, zawsze tak jest czy na nowych nawierzchniach nie ściąga?


_________________
Obrazek
Dzikie laski, impra z hukiem - to nie dla mnie, jeżdze żukiem <53>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 maja 2010, 18:19 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): wtorek, 13 kwietnia 2010, 18:06
Posty: 99

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Czy lekko wybity górny swożeń może być przyczyną ściagania?
Stwierdzono lekki luz na górnym swożniu, ale czy to mogłoby być przyczyną tak złego prowadzenia się auta?
Tak Krzysiek, ściaga cały czas.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 22 maja 2010, 18:23 
Offline
Administrator

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 10:16
Posty: 5288
model: Mixt
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 617 razy
Jeśli auto trzyma geometrię to nie masz się czym przejmować, na pochyłej nawierzchni zawsze będzie ściągać w stronę pochyłości. Skoro na poziomym odcinku prowadzi się bez zastrzeżeń to z autem wszystko jest OK.


_________________
Administrator w stanie spoczynku.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 28 maja 2010, 23:31 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 17:44
Posty: 2645
Lokalizacja: Częstochowa
opis: co dzień uczę się czegoś nowego
model: transpo-carawella
silnik: 2.0 LPG + PB

Podziękował: 24 razy
Pomógł: 97 razy
Michalman napisał(a):
Historia zaczęła się juz pod koniec zimy na zimówkach. Zmieniłem na letnie i efekt jest taki sam: że gdy droga pochylona jest na prawo (czyli zawsze) ściaga mnie w prawo, ale gdy wyjadę na środek ściąganie ustępuje, na lewym pasie przy pochyleniu drogi na lewo ściaga w lewo. Byłem na diagnostyce: zero luzów w zawieszeniu a geometria - igła (słowa diagnosty). Z góry dzięki za wszelkie sugestie.



nie szukaj na siłe problemu sprawdz auto na prostym nie pochyłym odcinku drogi jadąc jednostajnym tempem będziesz miał wynik najbardziej zblizony do prawdy

problem moze być w tylnym zawieszeniu na postoju geometria jest stała a nie kazdy fachowiec tył sprawdza z reguły to przód luzy sprawdzają a tyłu nie


_________________
czarodziej

organizator ZLOTU Olsztyn 3-6 06.2010

pomoc w organizacji IV zlotu -Góry Opawskie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB