T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 23:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 marca 2018, 18:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
witam mam problem z kierownicą.ciężko chodzi i skrzypi podczas skręcania.pierwsze co odkręciłem kierownice i wieloklin,mi sie cofnął do tyłu,kierownica na tym plastiku z tyłu już rowek wyrzeźbiła.musiałem ją zakładać w 2 osoby bo jedna musiała wieloklin na krzyżaku pociskać do przodu żebym ja mógł nakrętke załapać.czemu tak sie dzieje że ten wieloklin mi wpada w kolumne?tam jest jakieś łożysko(już wyrobione)czyby to łożysko ma trzymać ten wałek z wieloklinem?jak ktoś już to przerabiał to bym prosił o pomoc,żeby sobie oszczędzić kombinacji.pozdro


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 marca 2018, 10:44 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Albo masz jakaś very customową teczkę albo nie potrafisz jasno opisywać problemu, bo na nic nie kapuję a kierowcę zdejmowałem i zakładałem jednoosobowa już wiele razy <bezradny>


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 marca 2018, 17:52 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Po prostu gdy zdejme kierownice to ten wałek mi ucieka w głąb i koniec wieloklinu jest równy wtedy z tym plastikiem. Drugi musi pomoc i od spodu docisnąć na krzyzaku ten wałek w moją strone dopiero wtedy na gwint moge załapać. Gdy dokręce to kierownica skrzypi, bo wałek ją ciągnie w tył i wtedy kierownica trze o ten plastik pod nią. Nie wiem jak to lepiej opisać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 marca 2018, 19:32 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Uwielbiam zaimki :)

Wstawiam Ci schemat "kierowniczy" z 1995, może coś Ci pomoże, a jak nie to pokaż na nim "ten wałek" i "ten plastik"


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 16 marca 2018, 21:00 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 11 marca 2018, 08:54
Posty: 50
model: multivan
silnik: 2.5 ahy

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
wałek numer 1 cały ucieka w głąb i kierownica obciera o ten plastik od kierunkowskazu,i jak dokręce kierownice do niego to mi ją ciągnie całą w głąb i bbciera o ten plastik i skrzypi.zastanawia mnie czy tak powinno sie dziać?i nie moge sie u mnie doszukać numeru 4,bo mam tylko sprężyne i podkładke pod kierownicą a elementu numer 4 najwidoczniej brakuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB