T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 19 września 2018, 14:44

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 12:34 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2016, 17:48
Posty: 44
model: krotki polift
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Probe041 napisał(a):
Tył musi być na zielono, ze zbieżnością można powalczyć ale pochylenie koła to piasta / łożysko lub krzywy wahacz według mnie.


majac na uwadze cala powyzsza dyskusje sugerujecie zeby drazyc temat (i od czego zaczac?) czy jezdzic i 'nie zachodzic w glowe'?

Auto jezdzi prosto, jakiegos specjalnego sciagania nie zauwazylem, dopiero bede sprawdzal czy tnie opony, luzow/drgan brak. Jedynie co zauwazylem zaraz po wyjezdzie z geometrii to ze slychac jakby glosniej bylo gdzies od kol/lozysk. Ale moze to tylko ja zaczalem sie jakos mocniej wsluchiwac, bo lozyska maja dopiero raptem 100km przejechane, wiec raczej nie to... Mial ktos podobne odczucia?

EDIT. zapomnialem dodac, ze z tylu nie ma srub mimosrodowych/regulacji, wiec pan od geometrii, nie mogl chyba nic z tym zrobic


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 18:11 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10622
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Dlaczego nie ma odczytu kąta WSZ z przodu? Jak tego nie ustawisz to prosto nigdy nie będzie jechać


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 19:08 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 41
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Jest jeszcze jedna możliwość - pada któreś z łożysk po prawej stronie - koło, półośka, wewnętrzne przy skrzyni.
Jednocześnie kibicuję Tobie aby się udało bo sam od dłuższego czasu z tym zjawiskiem też się borykam i nie daję rady go opanować, radzę sobie różnicą ciśnień w kołach bo się z czasem nasiliło choć opon nie niszczy to jednak jest uciążliwe.
Wcześniej sam siebie oszukiwałem że to efekt nachylenia poprzecznego jezdni, może wiatru, może tylko złudzenie...
Też w prawo.
Żeby ciekawiej po zmianie skrzyni biegów z AT na manuala bez zmian !


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 20:40 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2170
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 134 razy
Pomógł: 69 razy
carol napisał(a):
Jest jeszcze jedna możliwość - pada któreś z łożysk po prawej stronie - koło, półośka, wewnętrzne przy skrzyni.
Oszkurna, nie strasz <szok> Wymieniłem przeguby wewnętrzne 500 km temu, a łożysko prawego koła 8000km i po wymianie przegubów zaczęło mi ściągać w prawo, na tyle słabo, że też się pocieszam, że to skutek przeciwdeszczowego spadku jezdni...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 20:48 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 18 lipca 2013, 17:23
Posty: 41
model: t4
silnik: 2,5=102km

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Ale łożysko zmieniałeś tylko jedno - to z prawej ?
Może ma inne opory toczenia w stosunku do lewej wyjeżdżonej strony?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 22:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 2170
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 134 razy
Pomógł: 69 razy
Łozysko wymieniałem tylko prawe bo kupiłem a okazało się, że luz był i to wściekły na górnym sworzniu. Ale wszystko z prowadzeniem się było OK do czasu wymiany przegubu wewnętrznego. Dopuszczam jeszcze niedokrecenie śruby centralnej półosi ale pogoda ostatnio niesprzyjająca


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 7 grudnia 2017, 22:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10622
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Możesz bliżej przybliżyć co mają przeguby do ściągania auta?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB