T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 13:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2015, 21:09 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 24 listopada 2013, 12:47
Posty: 16
model: Caravelle
silnik: 2.0 AAC

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
prawą idzie bez problemu założyc bo jest sporo miejsca ale ta lewa to porażka-stabilizator, filtr paliwa(benzyna) i przewody chłodzące skutecznie blokują jakiekolwiek podejście na wargę obudowy przekładni


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 lipca 2015, 21:15 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Od dołu jak najbardziej,


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 7 września 2015, 07:16 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Witam. Mój problem polega na tym, że jak kręce kierownicą na postoju lub wolno jadę słyszalne są odgłosy pompy coś w postaci brzęczenia. Prawdopodobnie pompa do wymiany. Nadmieniam że jeżdżę na 17'' więc może od tego dostała. Teraz moje pytanie od czego dopasuje pompę Nadmieniam że obecna też nie podchodzi z busa tylko jakiejś osobowki. Znajomy mówił coś o golfie 4 ale tego nie wiem. Panowie pomóżcie bo wczoraj pompa mi się zatrzymała lecz po ponownym uruchomieniu silnika na szczęście ruszyła.
znalazłem od golfa 4 audi a3 niby to samo trzeba tylko koło podmienić na moje i rurkę ta co doprowadza płyn ze zbiorniczka.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 września 2015, 20:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
Panowie rozwiewam wątpliwości pompa za 25 zł od golfa 4 pasuje jak ulał. Zmieniasz tylko koło pasowe i rurkę od zbiorniczka tą z opaską, ponieważ skierowana jest w inną stronę. Ja kupiłem taką VW GOLF IV 1.4 16V / AXP 1J0422154B ES. Myślę że pomoże to komuś zamiast za używkę wydawać ok 200zł to za 25zł macie taką samą. Myślę ze od innych też pasuje A3 skoda to wszystko jest to samo.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano piątek, 18 września 2015, 02:07 przez kubik224, łącznie edytowano 1 raz


Za ten wpis autor kubik224 podziękował: Jabluszko (czwartek, 17 września 2015, 20:59)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 września 2015, 21:36 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 29 listopada 2010, 13:16
Posty: 758
Lokalizacja: Dolnośląskie
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-opolska
model: T4 acv
silnik: diesel

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 36 razy
A czy jest na obudowie podane jakie daje ciśnienie ta pompa?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 września 2015, 21:43 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Masz foto tej pompy po montażu, już na silniku?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 17 września 2015, 23:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
vwpitek napisał(a):
A czy jest na obudowie podane jakie daje ciśnienie ta pompa?

Z tego co znalazłem ma 90bar do t4 jest 100bar


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 września 2015, 02:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 lipca 2011, 12:20
Posty: 78
Lokalizacja: LUBIN
model: CARAVELLE
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 4 razy
Pomógł: 2 razy
chemik211 napisał(a):
vwpitek napisał(a):
A czy jest na obudowie podane jakie daje ciśnienie ta pompa?

Z tego co znalazłem ma 90bar do t4 jest 100bar

fotki jak chcecie zapodam jutro, a tak nawiasem co z tego ze ma 90 bar kręci się jak każda jak ci ci się zablokuje na amen a pasek dalej się obraca dym leci jak z batorego i przyjdzie ci wymieniac na parkingu Tesco to też załozysz na szybkiego taką bo jest tego od cholery a cena czyni cuda.
pozdrawiam jutro zapodam fotki wymieniałem na parkingu poleżałem sobie na kostce brukowej a ze 3h, ale auto śmiga i to się liczy.
ps. napiąć pasek na leżąco mając pare kluczy i młotek to mistrzostwo świata


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 18 września 2015, 07:52 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Pasek zakładam bez narzędzi nie ma większego problemu w t4, a co do ceny to nie przesadzajmy pompy są po 100zł używki


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 października 2015, 20:50 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam!
Czy ta sama pompa jest w 102KM i 88KM, mam problem bo pękła przy wymianie rozrządu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 października 2015, 21:38 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A po co ją było ruszać do rozrządu??? ale tak ta sama nawet w pb jest ta sama


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 października 2015, 22:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
chemik211 napisał(a):
A po co ją było ruszać do rozrządu??? ale tak ta sama nawet w pb jest ta sama

Dzięki za info.
Zostawiłem auto w warsztacie po to żeby nic nie zepsuć.
Ale po co odkręcali koło pasowe (podobno przy tym pękła pompa) to nie mam pojęcia.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 października 2015, 22:12 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Koło pasowe owszem ale pękła przez nieumiejętne ściąganie koła , więc mechanik winien


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 października 2015, 22:32 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 20 kwietnia 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Rzeszów
model: T4
silnik: 2,5 TDI AJT

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Mechanik się nie popisał ale się przyznał.
Dziś przyjechała jakaś T4 102 konna i nie byłem pewny czy pompa będzie pasowała.
A przy okazji to jak czytałem we wcześniejszych postach trzeba ją wyczyścić bo opiłki niszczą maglownicę. Czym najlepiej to zrobić?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 października 2015, 22:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
A skąd będziesz miał te opiłki . zrób płukankę układu i tyle


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 01:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Witam
Panowie mam taki problem, wspomaganie zaczęło mi wyć przy manewrach, płynu było minimalnie poniżej minimum, kolejnym razem (bez dolewania płynu) było powyżej kreski, Podczas prac przy aucie odpaliłem silnik chcąc zobaczyć gdzie może mi uciekać płyn (pomyślałem że zapowietrza się ) i oczom moim ukazał się gejzer ( płynu nie było w zbiorniczku a tylko dolatywał nowy)
Załącznik:
DSC00368.jpg

po wyłączeniu silnika,ponownie wyższy poziom
Załącznik:
DSC00369.jpg

Dzisiaj chciałem jeszcze raz przyjrzeć się gdzie to leci ( bez sensu wymieniać olej na nowy gdy stary gdzieś ginie) , zdążyłem tylko poruszać przewodem od zbiorniczka do pompy i zauważyłem że dziwnie lekko się porusza przy pompie, drugi raz jak poruszałem mocniej to już rurka z wężykiem odpadła i wyleciał cały olej. Owa rurka założona była prawdopodobnie tylko na silikonie, po wyczyszczeniu jej ma luzy ni nie trzyma się wcale, Pytanie jak prawidłowo powinna być założona ta rurka bo zastanawiam się już nad użyciem kleju ?
Zdjęcie poglądowe moja pompa nie jest na wieloklinie
Pozdrawiam
download/file.php?id=6485&mode=view


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 08:56 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Tam powinny być tylko podkładki uszczelniające, jedna pomiędzy przewodem a pompą i druga pomiędzy przewodem a śróbą którą przykręcasz przewód. U mnie są chyba stalowe dość grube, dokręcamy bez rzadnych sylikonów na sucho.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 09:03 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
Podkładki miedziane tam mają być, w etce jest podany wymiar. W tej chwili nie pamiętam jaki :-) Warto też wymienić opaskę na drugim wężu na skrecaną (nie mylić ze ślimakową) lub jednorazową jak przy przegubach ;-)


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 09:05 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 11 razy
Ten płyn o metalicznym zabarwieniu to "olej" w Twoim układzie wspomagania??!


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 09:18 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Probe041 napisał(a):
Podkładki miedziane tam mają być, w etce jest podany wymiar. W tej chwili nie pamiętam jaki :-) Warto też wymienić opaskę na drugim wężu na skrecaną (nie mylić ze ślimakową) lub jednorazową jak przy przegubach ;-)


Podkładki 16x22, widzisz Probe mi też się wydaje że powinny być miedziane a u mnie są stalowe-przynajmniej tak wyglądają ;) Może jakiś ,,mechanior" to kiedyś schrzanił i wstawił takie ale widze że trzymają i nic nie cieknie.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB