T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest sobota, 27 kwietnia 2024, 12:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 09:34 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12307
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1042 razy
A płyn faktycznie kaszana, albo pompa się zaciera lub co gorsza magiel.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 listopada 2015, 11:23 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Też się zdziwiłem jak to zobaczyłem ale jak dmuchnąłem to tej piany może ze 3 do 4 mm było.
Też wydawało mi się że powinno być przykręcone ale zgłupiałem i pomyślałem że może na jakąś uszczelkę na wcisk, Jedno jest pewne poprzedni właściciel użył silikonu aby zaoszczędzić i niestety lata minęły i patent nie wytrzymał próby czasu, muszę teraz sprawdzić jeszcze raz jak to wygląda bo wczoraj było już późno i bez oleju musiałem jeszcze przyjechać pod blok

I po kłopocie rurka na klej, płukanie ukladu i nowy olej elfmatic G3 za 16.20 za litr. wspomaganie działe teraz idealnie.


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 10 grudnia 2023, 15:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 31 marca 2018, 18:12
Posty: 15
model: T4
silnik: 2.5 TDi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Witam, ostatnio po dolewce płynu do wspomagania pojawił się taki problem, że po dłuższym postoju jak ruszam autem np. z zatoczki i robię ok 2 obroty kierownicą następnie mam pewien opór na kierownicy, potem już kierownica i wspomaganie działa bez zarzutów. Problem zawsze występuje po dłuższym postoju. Dolewkę robiłem ponieważ pompa trochę się poci ale innych objawów zajechania jej nie mam no chyba, że ten opór na kierownicy to przez pompę. Zastanawiam się nad wymianą całego płynu w wspomaganiu ale proszę najpierw kogoś o wypowiedz bo szkoda roboty jak pompa ma dość i wolę od razu wymienić pompę i płyn w wspomaganiu. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB