T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:43

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 13:02 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,niestety ponownie musiałem dać przekładnię kierowniczą do regeneracji.Po zamontowaniu naprawionej maglownicy bardzo słabo działa wspomaganie na wolnych obrotach jest to bardzo męczące podczas ostrych zakrętów gdy trzeba zdjąć nogę z gazu...Przed wymianą maglownicy wszystko działało poprawnie.Jak myślicie co może być przyczyną? słaby wydatek pompy?czy maglownica coś "nie tak" Dodam że płyn do wspomagania jest nowy a sama pompa nie wyje.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 13:27 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak wcześniej było dobrze to nie ma co się zastanawiać tylko maglownica do poprawki. Chyba, że przewody od niej ktoś zagniótł lub nie dokręcił


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 13:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Przewody maglownicy wyglądają na poprawne, na postoju na wolnych obrotach wspomaganie bardzo słabe a jak dodam gazu to zaraz wspomaganie jest znacznie lepsze.Hmmm...równie dobrze może pompa dawać takie objawy - brak mi pomysłu jak to najprościej sprawdzić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 14:22 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
Jak dla mnie to pompa
A przed regeneracja jakj bylo na wolnych obrotach?
Jeszcze sprewdz naciag paska czy sie nie slizga


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 14:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Przed regeneracją było wszystko super.Jak wyjmowałem przekładnię to cały płyn ze wspomagania zleciał - może to być powodem?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 14:56 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A dlaczego regeneracja skoro wszystko było tak super?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 14:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Było super z pompą - maglownica miała wyciek i poszła do regeneracji.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 15:36 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
A co warsztat na to?


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 16:11 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
Jeszcze kwestia jak byl na nowo plyn zalany czy pompa nie chodzila na sucho i mogla sie przytrzec


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 17:32 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Warsztat też zdziwiony,byłem przy wymianie maglownicy i na pewno pompa nie chodziła na sucho,po montażu przekładni wlali płynu do zbiorniczka i na podniesionym aucie dopalili motor - płynu trochę ubyło następnie powoli kręcili sterem dolewając równocześnie płyn do wspomagania,nie było żadnego wycia pompy.Po odpowietrzeniu stwierdzono bardzo słabe wspomaganie na wolnych obrotach i jak obroty rosły to wspomaganie działało znacznie lepiej.....i tak już zostało.Jeszcze co zauważyliśmy dopiero przed chwilą to że płyn ten nowy który był wlany zrobił się szaro brązowy.Wygląda że coś gdzieś niedokładnie zostało wypłukane.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 17:48 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
Wymien plyn na nowy
Jak sie nie poprawi to bym szukal pompy
Obawiam sie ze pompa po wlaniu plynu chodzila chwile na sucho
Nie odpowierzyla sie do konca i mogla sie przytrzec na lopatkach a dokladniej w takim jajku
I dlatego zmieniony kolor plynu z opiilkami


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 17:50 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
To straszny pech by musiał być aby pompa na sucho chodziła, kilka razy już płyn spuszczałem i w życiu bym nie pomyślał że pompa może chodzić na sucho ale co prawda kręciłem najpierw kołami w powietrzu aby płyn wszedł w przekładnię. W sumie winny mechanik jak uszkodził pompę...


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 18:05 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 3 maja 2010, 09:13
Posty: 377
Lokalizacja: siedlce
model: T4 2000r
silnik: 2.5 ajt

Podziękował: 34 razy
Pomógł: 25 razy
Zgadza sie arturo najpierw na sucho pokrecic nie za mocno a dopiero na odpalonym
Pompa jest tak skonstruowana ze chwila nieuwagi i sie przyciera
Zla procedura w odpowietrzaniu ukladu wspomagana


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 18:49 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): wtorek, 16 sierpnia 2016, 09:54
Posty: 478
Lokalizacja: P-ń Wlkp
model: t4 caravelle L syncr
silnik: ACV
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 11 razy
Pomógł: 32 razy
Ja podnoszę przód na koziołki i bez silnika kręcę prawo/lewo do oporu kilka minut. Dobrze odpowietrzyć to podstawa


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 21:59 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Jutro zmienię płyn w układzie i zobaczymy co z tego będzie...Jak trzeba będzie to będę zmuszony zmienić pompę i znów będzie dylemat - używka czy jakiś zamiennik nowy ale z tych tańszych hmmm pewnie nowa w oryginale będzie miała kosmiczną cenę.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 22:39 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 16 lutego 2015, 23:42
Posty: 1128
Lokalizacja: Ursus
model: T4 Multivan
silnik: 2.4D AAB

Podziękował: 21 razy
Pomógł: 80 razy
Zlej stary płyn, przepłucz ze dwa razy i dopiero świeży
Sprawdź czy wszystko jest dobrze skręcone, może zaciągać powietrze
viewtopic.php?t=5231&f=10#p154261


_________________
Jeśli chcesz dojechać daleko, musisz jechać powoli.



Za ten wpis autor Victus podziękował: Tomaszek51Wlkp (piątek, 13 stycznia 2017, 15:40)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 12 stycznia 2017, 22:55 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 12 stycznia 2017, 17:32
Posty: 2
opis: Bulik
model: t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Panowie prawdopodobnie zaciął sie zawór przelewowy w pompie, nic strasznego. Wykręcić i sprawdzić.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 15:35 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 24 września 2014, 20:58
Posty: 25
model: Multivan
silnik: 2,5 tdi

Podziękował: 7 razy
Pomógł: 0 razy
Witam,zrobiłem tak jak pisaliście - zlałem płyn ze wspomagania,wypłukałem 2 razy ,zalałem nowym płynem i POMPA DZIAŁA .Normalnie wszystko wróciło do normy,dodam tylko ze w bańce do której zlewałem płyn po płukaniu było dużo maleńkich okruszków - wyglądało to jak kawałeczki gumy.Przejechałem co prawda dopiero ok 20 km ale płyn jest czysty w zbiorniczku i wspomaganie działa poprawnie.Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 13 stycznia 2017, 18:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Brud z przekładni po regeneracji


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB