T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest piątek, 19 kwietnia 2024, 16:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 18 sierpnia 2016, 18:12 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 17:07
Posty: 16
model: Caravelle
silnik: 2,5TDi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
Witajcie.

poradzicie jakiej firmy warto kupić el zawieszenia przedniego tzn. tuleje, sworznie i końcówki drążków.
Ostatnia wymiana miała miejsce niecałe 80tyś temu. A wstawione były elementy od LEMFORDER i TRW. Nie chce mi się pompować większa kasę jak zużycie jest identyczne ew. jakich marek unikać.

Zastosowanie auta to 90%jazda asfaltem 10% polne. Caravelle 98rok


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2016, 09:06 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 13:28
Posty: 9358
Lokalizacja: Sekcja DOLNO-Śląsko-Opolska
model: T5.1 , T6.0
silnik: 2.0 CFCA

Podziękował: 70 razy
Pomógł: 550 razy
Lemforder lub TRW jak chcesz dlużej pojezdzić na tym. Delphi , Swag i inne wytrzymaja połowe tego co zrobiłs , choć mogą wytrzymac tez i dluzej... Przykładowo górne sworznie w t4 Meyle HD wytrzymaly 50kkm u kumpla u ktorego je wymienialismy , a teraz niedawno znow je wymienialismy an lemfordery.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: piątek, 19 sierpnia 2016, 12:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 12 kwietnia 2014, 19:03
Posty: 113
model: Multivan
silnik: 1,9

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 6 razy
Ja ponad 50tys temu zmieniałem górne i dolne sworznie na delphi, dolne tuleje wahacza na meyle, końcówki drążków delphi. Teraz wyciągałem wózek do regeneracji maglownicy, więc zmieniłem komplecik i dałem wszystko na lemfolderze.

Delphi wytrzymał mi zadziwiająco dobrze, sworznie nie miały dużego luzu, normalne zużycie, końcówki podobnie, ale pytałem w sklepie to podobno dzisiejsze delphi jest dużo gorszej jakości niż dwa lata temu i już nikt nie chce tego montować. Najgorzej wyglądały tuleje wahacza, już zaczynały pękać.

Jeżeli chodzi o lemfoldera to niektóre elementy bardzo mi się podobały jeżeli chodzi o jakość obróbki i użytą gumę. Kładąc obok siebie mayle i lmf od razu widać było różnicę w jakości, a różnica w cenie symboliczna np. 35zł zamiast 22.

Natomiast tuleje górnego wahacza z lmf w ogóle mi się nie podobały, made in china i to widać (a części na 100% oryginalne)

O zużyciu będę mógł coś napisać (mam nadzieję:) nie wcześniej niż za 3-4 lata i 80-100tys :D


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 22 sierpnia 2016, 21:40 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): sobota, 26 marca 2016, 20:54
Posty: 126
model: T4
silnik: 1.9td

Podziękował: 13 razy
Pomógł: 5 razy
ja zakupiłem wszystko w zawieszeniu trw i lemfordera


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 września 2016, 13:14 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 5 października 2012, 17:07
Posty: 16
model: Caravelle
silnik: 2,5TDi ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
dzieki za odpowiedz. wlasnie z tym lemforder mam mieszane uczucia. W pasiaku B5 po 10tyś zaczęły się stuki a po kolejnych 2 nie szlo już jeździć. W t4 mam założone aktualnie trw i tuleje lem. zastanawiam się nad tymi z Meyle HD przeguby od nich w t4 bardzo dobrze się trzymają - zalozyli mi w trasie bo tylko takie mieli od ręki i o dziwo już dłużej wytrzymały jak markowe (jakie byly to juz nie pamietam). Wiadomo przegub to przegub. pęka guma i nawet najlepszego rozwali więc stąd moje zastanawianie się. Te meyle hd korcą gwarancją 4letnią a roznica w cenie jest na calości ok 200/300zl


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 3 września 2016, 14:49 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12305
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 327 razy
Pomógł: 1041 razy
A w tym pasku kto te wahacze montował? Skręcone było na podniesionym aucie czy jak stało swobodnie na kołach? Można sobie nieświadomie szkodę złym montażem zrobić


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 7 września 2016, 09:56 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 27 marca 2013, 12:53
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
model: Passat
silnik: 1.8
ostrzeżenia: 2

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Osobiście polecam TRW i Delphi, ale Ruville jest równie wytrzymały a często tańszy od tamtych producentów jak widać wymoderowano Jeżeli dużo jeździsz po szosach to nawet nieco tańsze zawieszenie powinno Ci wytrzymać spora ilość kilometrów.


Ostatnio edytowano środa, 7 września 2016, 12:30 przez slimak, łącznie edytowano 1 raz
pkt 17 regulaminu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB