T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest środa, 19 września 2018, 14:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 06:27 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Witam. Wczoraj brałem udział w kolizji w następstwie której nastąpiło przesunięcie osi tylnego lewego koła w tył. Różnica wynosi około 30mm. Mocowania wahacza wydają się nienaruszone. Czy jest możliwe że odkształceniu uległ sam wahacz?. Wiem że bez wymiany na inny się nie obejdzie ale może ktoś ma w tej sprawie jakieś doświadczenie?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 09:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6757
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 51 razy
Pomógł: 610 razy
Wahacz jest na tulejach ( silentblokach ), może je zerwało.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 10:12 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 912
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westfalia
silnik: ACV+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 62 razy
Oczywiście, że jest taka możliwość. Kolega uderzył w krawężnik tylnym kołem, Opona cała, felga minimalnie odkształcona a wahacz odchylony od pionu prawie 5cm. Jak w starym trabancie.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 10:46 
Offline
podteczkownik

Dołączył(a): czwartek, 1 stycznia 2015, 08:25
Posty: 214
model: T4
silnik: ACV

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 10 razy
Jak stan zdrowia pozwoli to zajmę się wymianą. Na forum nie znalazłem informacji czy tylne wahacze z tarczowym układem hamulcowym różnią się między rocznikami czy mogę kupować w "ciemno" ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 15:01 
Online
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10622
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Po 96 roku szukaj


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 15:33 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 11:39
Posty: 912
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar Westfalia
silnik: ACV+

Podziękował: 23 razy
Pomógł: 62 razy
Aby nie zakładać już nowego tematu. Jest różnica w wahaczach tylnych po 96 roku z ABS i bez ABSu ? Pytam bo mój nie ma a plan na zamontowanie jest.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 26 lipca 2016, 16:12 
Online
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 10622
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 256 razy
Pomógł: 670 razy
Koronka pod ABS jest przykręcana, miejsce technologicznie też jest pod czujnik ale raczej zaślepionie. Jak w praktyce to wygląda to sam się chętnie dowiem


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: sobota, 28 października 2017, 18:24 
Offline
podteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 31 stycznia 2011, 18:47
Posty: 249
Lokalizacja: Zakopane
model: T4 escApAde
silnik: 2.5 TDI 102km

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 24 razy
Witam

Aby nie zakładać nowego wątku. Wiadomo już jak to jest z tą regulacją tylnego wahacza bo ja doczytałem że odbywa się to na śrubie wewnętrznej i polega to na popuszczeniu jej a następnie przesuwaniu całego wahacza w gnieździe aż do prawidłowej zbieżności resztę ponoć trzeba dokręcić z siła 100N. I pytanie czy jest różnica pomiędzy wahaczem dla auta z tarczami - bębnami - abs


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB