T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 17:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 sierpnia 2015, 20:26 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Zastnawiam sie nad podniesieniem swojego T4, jaki jest stopien trudnosci i koszty czesci w Polsce?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 2 sierpnia 2015, 21:28 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): piątek, 12 sierpnia 2011, 09:55
Posty: 651
Lokalizacja: Działdowo
opis: Elektronika nade wszystko - Touran i A3 :)
model: T4
silnik: 1Z

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 35 razy
Twardsze sprężyny na tył typu HD utwardzane i masz tył już ok 10 cm wyżej . Przód na śrubach i masz już wyższy . Zależy w ogóle o ile chcesz podnieść ...


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 3 sierpnia 2015, 22:06 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): środa, 29 lipca 2015, 22:15
Posty: 5
model: Multivan '92
silnik: 2.4 AAB

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Dokładnie tak jak pisze krzysaudi .Pod takie sprężyny dołożyć można też grubsze gumy i auto stanie o wiele wyżej.Przy jeździe z większą prędkością niestety pudło będzie się chętniej wychylało na boki na zakrętach więc warto sprawę przemyśleć wcześniej.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 października 2015, 21:39 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 listopada 2014, 22:19
Posty: 42
Lokalizacja: Jelenia Góra
model: T4 camper
silnik: 1.9D

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 1 raz
powiedzcie w jaki sposób sie ten przód na śrubach podnosi


_________________
Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 października 2015, 22:13 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Jak się wsuniesz pod samochód to masz przy baku 2 śruby takie długie , grube z gwintem drobnozwojnym.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.



Za ten wpis autor Patrick podziękowali: 2 Antoni1 (czwartek, 15 października 2015, 20:05) • Probe041 (środa, 14 października 2015, 23:39)
  Statystyki: 9.09%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 14 października 2015, 23:41 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
To podziękowanie to omsknięty palec w telefonie, na zdrowie! haha

Życzę powodzenia z rozruszaniem tych śrub


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 października 2015, 17:15 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
W sumie to ja nie miałem problemu z ruszeniem ich... Przed "zabiegiem" oczyściłem druciakiem i popsikałem WD40 :D


Dzięki Artur <38>


Ostatnio edytowano czwartek, 15 października 2015, 20:06 przez Patrick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 października 2015, 20:05 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 listopada 2014, 22:19
Posty: 42
Lokalizacja: Jelenia Góra
model: T4 camper
silnik: 1.9D

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 1 raz
okej dzięki wielkie


_________________
Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 października 2015, 22:13 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 listopada 2014, 22:19
Posty: 42
Lokalizacja: Jelenia Góra
model: T4 camper
silnik: 1.9D

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 1 raz
próbowałem pokręcić śrubkami ale ciężko szło czy nie lepiej bedzie jak autko będzie w powietrzu?


_________________
Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 19 października 2015, 22:22 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 27 października 2012, 13:56
Posty: 2208
Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
opis: Birthdate: 24.01.1996
model: Mixt
silnik: ACV x2

Podziękował: 89 razy
Pomógł: 128 razy
Ogólnie to reguluje się jak auto stoi na kołach, ale próbuj :P

Przeczyść druciakiem, popsikaj jakimś odrdzewiaczem, WD40...



Za ten wpis autor Patrick podziękował: Antoni1 (wtorek, 20 października 2015, 21:32)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 października 2015, 21:02 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Jak uniesiesz ędzie lżej kręcić tylko w tedy ciężko stwierdzić czy tyle wystarczy


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."



Za ten wpis autor chemik211 podziękował: Antoni1 (wtorek, 20 października 2015, 21:32)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 października 2015, 21:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 7425
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle x 2
silnik: ACV i AHY

Podziękował: 71 razy
Pomógł: 801 razy
przy mocno zapieczonej nakrętce po podniesieniu śruba potrafi się obrócić w łożu i wtedy jest już spory problem


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało



Za ten wpis autor Kenobi podziękował: Antoni1 (wtorek, 20 października 2015, 21:31)
  Statystyki: 4.55%
Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 października 2015, 21:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:44
Posty: 4159
model: ...
silnik: ...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 48 razy
Pomógł: 161 razy
Masz rację ale kolega napisał że idzie ciężko więc jest dobrze


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 20 października 2015, 21:31 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 29 listopada 2014, 22:19
Posty: 42
Lokalizacja: Jelenia Góra
model: T4 camper
silnik: 1.9D

Podziękował: 14 razy
Pomógł: 1 raz
ja chcę żeby autko stało równo bo po włożeniu mebli wszystko jest niemal po stronie kierowcy. A okazało sie ze ktos nierówno je ustawił nie wiem dlaczego, ale postaram sie wyrównać je dziękuje za podpowiedzi :)


_________________
Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 8 czerwca 2016, 07:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 26 listopada 2012, 03:29
Posty: 103
model: California Exclusive
silnik: VR6 2.8

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 1 raz
Oskar85 napisał(a):
Dokładnie tak jak pisze krzysaudi .Pod takie sprężyny dołożyć można też grubsze gumy i auto stanie o wiele wyżej.Przy jeździe z większą prędkością niestety pudło będzie się chętniej wychylało na boki na zakrętach więc warto sprawę przemyśleć wcześniej.


Gdzie kupic sprezyny?
Numer czesci?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2016, 15:37 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Panowie, jakiej długości (głębokości) musi być klucz do regulacji drążków skrętnych?
Typowa długa nasadka 6-kątna na kwadrat 1/2 cala ma 76mm. Wystarczy do podniesienia?
Wiki proponuje złożenie krótkiej nasadki z kluczem rurkowym 24/27, próbował ktoś?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2016, 15:58 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Tutaj podają, że niby 140mm http://www.narzedzie.pl/14165,Nasadka-s ... -27mm.html ale coś mi się wydaje, że w rzeczywistości więcej

Ja używałem płaskiego klucza giętego 12 kątnego, co prawda jest to upierdliwe ale do zrobienia w ten sposób.

Inną sprawą jest to czy w ogóle ruszysz te nakrętki, u mnie były w takim stanie że musiałem oba drążki skrętne demontować i rurą 2m w imadle wykręcać ze sporym trudem. A na końcu skończyło się na kupnie nowych bo gwint był za bardzo zżarty


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2016, 16:14 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 13:59
Posty: 3360
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 223 razy
Pomógł: 223 razy
Szukam klucza 6-kętnego nasadowego, żeby właśnie ruszyć.A przygrzać palnikiem nakrętkę można?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2016, 16:25 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 12295
Lokalizacja: DW
model: T4
silnik: 1.9 TD...
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 326 razy
Pomógł: 1036 razy
Jak będą stać te śruby to całość wyskoczy z mocowań w aucie jak zaczniesz kręcić kluczem. Jedyna opcja wtedy to demontaż. Grzać można ale obok masz rurki od tylnej nagrzewnicy +- klimy, bak, przewody paliwa, wiązki na tył więc czarno to widzę.


_________________
Nie pomagam na PW. Masz problem szukaj/pisz na forum


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 5 września 2016, 17:12 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 30 marca 2013, 23:27
Posty: 1223
Lokalizacja: ESI
model: Zwykły TRANSPORTER
silnik: 2.5 TDI ACV

Podziękował: 69 razy
Pomógł: 116 razy
Ja podobnie jak Probe używałem oczkoweo wygiętego, upierdliwy bo co pół obrotu trzeba przekładać ale do zrobienia. U mnie o dziwo poszło lekko tylko przy ruszeniu z miejsca lekki opór ale obyło się bez przedłóżek :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB