T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest czwartek, 21 września 2017, 17:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 12 czerwca 2017, 21:22 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Witam.
Mam problem ze swoim multivanem 2.5tdi 111kw 2003r. Odczuwam drgania na kierownicy oraz na fotelu kierowcy zaczynaja sie juz przy 125-130km/h a przy 140 sa bardzo odczuwalne ze wzrostem predkosci 140 i wiecej sa raczej takie same. Nie ma znaczenia czy silnik ciagnie czy nie oraz na luzie. Ostatnio wymienilem opony(sadzilem ze tu jest problem) zrobione hamulce kpl.tarcze klocki linki recznego, zawieszenie przod ok.20tys.km. temu. Dwumase raczej wykluczam, polosie raczej tez.
Czy ktos z Was mial podobny problem. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 09:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 kwietnia 2010, 11:23
Posty: 6417
Lokalizacja: Warszawa
opis: niech moc będzie z wami
model: Caravelle
silnik: ACV

Podziękował: 47 razy
Pomógł: 566 razy
mgF3 napisał(a):
Dwumase raczej wykluczam, polosie raczej tez.

Dwumasa na luzie przy określonej prędkości faktycznie odpada, a czemu półosie wykluczasz ? Przeguby sprawdzane ? Co z felgami, zamiana kół miejscami cos zmienia ?
mgF3 napisał(a):
zrobione hamulce kpl.tarcze klocki linki recznego, zawieszenie przod ok.20tys.km. temu

To niczego nie dowodzi, mnie się tarcze TRW pogięły po 5 tysiącach od wymiany, w dzisiejszych czasach nawet zawiecha na lemforderze zrobiona nie daje gwarancji na długowieczność. Trzeba wszystko sprawdzać od początku.


_________________
"Światem rządzi miłość! Ja na przykład kocham się napić "
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziłaby, że ma go za mało


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 13:20 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 21:37
Posty: 9735
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 212 razy
Pomógł: 587 razy
Sprawdź bicie piast i tarcz czujnikiem zegarowym na końcu


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 15:47 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 69
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Jakie masz opony i felgi? ori czy akcesoryjne?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 17:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
fela ats dtm 17'' nie spawane i nie prostowane nigdy opony nowe 5tys. km na starych bylo tak samo. Zawias robion jakis czas temu ale nic nie stuka w kwietniu bylem na przegladzie i bylo ok. Musze zalozyc kola zimowe i sprawdzic, bo tej zimy auto przestalo w garazu i nawet kol nie zmienialem. A polosie wykluczam, bo dosc duza predkosc i brak zmian podczas przyspoieszania i zwalniania. Ale wszystko musze posprawdzac przed wypadem na wakacje tylko ten czas:(
Dam znac jak ogarne temat.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 17:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 69
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Sprawdź czy masz odpowiednie otwór centralny w felgach lub czy są dobrze dobrane pierścienie centrujące.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 13 czerwca 2017, 18:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
pierscienie sa ok wymiarowo chyba ze sa nie centrycznie wykonane


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 15 czerwca 2017, 22:03 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Dzis zgrzeszylem:)
Sprawdzilem wywazenie kol letnich i krzywizy OK
sprawdzilem tarcze hamulcowe bicie 0,01-0,015mm OK
sprawdzilem wywazenie kol zimowych i zalozylem do auta i nic nadal tak samo
luzow na zawiasie brak i polosiach geometria zawiask OK sprawdzona
zastanawia mnie czy te wibracje nie pochodza od podnoszonego dachu dzis jezdzilem i nie ma znaczenia czy auto ciagie czy nie czy jest na luzie do 140km/h jest ok rozpedzan do 160 na luz i po nizej 140 jest dobrze.
Czy moze wypowiedziec sie ktos kto ma podnoszony dach reimo lub westfalie?
Dziekuje


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 czerwca 2017, 19:36 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 28 lutego 2016, 17:34
Posty: 69
model: MK1
silnik: 1,6TD

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 3 razy
Pierścienie nie mają być OK, tylko nie ma być na nich luzu. Wymiary np. tych z allegro możesz między bajki wpisać.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 18 czerwca 2017, 21:21 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
zgadzam sie z Toba, ale mam cale kola zimowe i nie ma zmian na drugich kolach


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 22:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 5 czerwca 2011, 21:21
Posty: 16
model: vw t4
silnik: 2.5 tdi

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
sprawdż wtryski


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 13 lipca 2017, 22:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): piątek, 30 grudnia 2011, 00:28
Posty: 27
model: T 4
silnik: TDi

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 0 razy
Traktuje to jako zart:)
Dzis znalazlem problem, winny byl prawy przegub wewnetrzny na biezni w jednym miejscu maly wzer-odprysk. Nie do wiary, ze robil problem nawet jak odpuszczalem gaz. Pozdrawiam.


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB