T4-forum.pl

Forum dyskusyjne posiadaczy i sympatyków VW Transportera T4!


Teraz jest wtorek, 28 marca 2017, 11:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 9 sierpnia 2016, 12:48 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 10:39
Posty: 674
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar
silnik: ACV+

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 44 razy
Z uwagi, że moje amorki są jeszcze fabryczne i mają już poniżej 60% skuteczności będę je wymieniał. Zamierzam wymienić na olejowo gazowe Sachsa.
I teraz prośba o pomoc co do numerów. Chcę kupić niewzmacniane i nieobniżane. Zwykłe standardowe zawieszenie multivan ACV
Przód jak wyczytałem to 170 880 ale jaka jest różnica w tyle między 170 786 a 170 787?
Pytanie nr dwa: na co zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie internetowym aby nie naciąć się na jakiś chłam lub podróbki?


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 10 sierpnia 2016, 06:24 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): poniedziałek, 15 września 2014, 07:07
Posty: 48
Lokalizacja: Skoki
model: multivan
silnik: ACV

Podziękował: 2 razy
Pomógł: 0 razy
podłączam się pod wątek..
też mam do wymiany


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 24 sierpnia 2016, 09:14 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 10:39
Posty: 674
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar
silnik: ACV+

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 44 razy
Co do tych numerów tylnych amorków to jest tak:

170 786
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Parametr: SEUV32X105A
800 1000 KG

170 787
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Parametr: SEUV32X105A
1200 KG

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie będą odpowiedniejsze do multivana skoro obydwa są niewzmacniane? Auto mam ciężkie. Prawie zawsze rowery na klapie i bagażnik pełen.
Czy jest jakaś różnica miedzy sachsem z niebieska naklejką a srebrną o takich samych numerach?


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2016, 09:55 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:44
Posty: 3870
Lokalizacja: Kraków
model: T4
silnik: 2,5B AET
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 44 razy
Pomógł: 120 razy
105820 to są wzmacniane na tył i nadają się do zawieszenia obniżonego, a w teori niektóre multivany były obniżone od seri


_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 28 sierpnia 2016, 17:28 
Offline
teczkownik

Dołączył(a): poniedziałek, 29 listopada 2010, 12:16
Posty: 667
Lokalizacja: Dolnośląskie
opis: Sekcja DOLNO-śląsko-opolska
model: T4
silnik: diesel

Podziękował: 18 razy
Pomógł: 16 razy
Czyli np.do 151 km? Tak?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 30 października 2016, 15:56 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 26 czerwca 2014, 14:55
Posty: 12
model: T4
silnik: 1.9

Podziękował: 0 razy
Pomógł: 0 razy
Sytuacja taka Vw T4 1,9D , zazwyczaj pod pełnym obciążeniem, co polecacie na przód ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 listopada 2016, 16:33 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 18:51
Posty: 129
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
hoopsii napisał(a):
Co do tych numerów tylnych amorków to jest tak:

170 786
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Parametr: SEUV32X105A
800 1000 KG

170 787
Sposób mocowania amortyzatora: górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: dolny trzon
Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
Parametr: SEUV32X105A
1200 KG

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jakie będą odpowiedniejsze do multivana skoro obydwa są niewzmacniane? Auto mam ciężkie. Prawie zawsze rowery na klapie i bagażnik pełen.
Czy jest jakaś różnica miedzy sachsem z niebieska naklejką a srebrną o takich samych numerach?


I jak? Wiadomo coś konkretnego na temat różnic pomiędzy tymi amorkami?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: wtorek, 29 listopada 2016, 19:08 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 10:39
Posty: 674
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar
silnik: ACV+

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 44 razy
Przód wiadomo. Tył 786 blaszak. 787 multik caravelle.
Dzisiaj kupiłem dla siebie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 listopada 2016, 17:25 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 18:51
Posty: 129
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Tu: http://e-autoparts.pl/amortyzator-p-75641.html znalazłem, że 786 jest do zawieszenia standardowego, a 787 obniżonego. Mam Caravelle, ale zawieszenie raczej standardowe. Nie sugerować się tym i brać 787 mimo wszystko?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 listopada 2016, 22:38 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 10:39
Posty: 674
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar
silnik: ACV+

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 44 razy
Ja mam standard zawieszenie i z vinu wyszło 787.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 30 listopada 2016, 23:17 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): czwartek, 11 września 2014, 18:51
Posty: 129
Lokalizacja: Warszawa
model: VW T4 Caravelle LONG
silnik: 2.5 TDI AEL

Podziękował: 5 razy
Pomógł: 1 raz
Ok, dzięki. A wiesz czy kolor etykietki ma znaczenie? Bo w niektórych miejscach jest srebrna, a w innych niebieska. Nie wiem czy to jest jakaś różnica?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: czwartek, 1 grudnia 2016, 12:26 
Offline
teczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 18 stycznia 2014, 10:39
Posty: 674
Lokalizacja: Wielkopolska
model: Allstar
silnik: ACV+

Podziękował: 17 razy
Pomógł: 44 razy
Właśnie dyskutowaliśmy ostatnio z kilkoma innymi osobami na ten temat i doszliśmy do wniosku ze najprawdopodobniej została zmieniona etykieta. Starsze były niebieskie a obecnie białe ze srebrnym hologramem. Moje są z białą naklejką.


_________________
Prawdziwy mężczyzna ma odciski na dłoniach a nie rurki na dupie


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 stycznia 2017, 21:42 
Offline
podteczkownik raczkujący

Dołączył(a): niedziela, 9 marca 2014, 08:24
Posty: 65
model: Caravelle
silnik: 2.5 TDI

Podziękował: 1 raz
Pomógł: 1 raz
Mam pytanie czy można zmienić górną tulejkę amortyzatora tylnego bo strasznie stuka już a amory jeszcze dobre ?


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: środa, 11 stycznia 2017, 21:59 
Offline
nadteczkownik doskonały
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 12 kwietnia 2010, 20:37
Posty: 9039
Lokalizacja: DW
opis: Artur
model: T4
silnik: AFN+
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 190 razy
Pomógł: 552 razy
Igorecki napisał(a):
Mam pytanie czy można zmienić górną tulejkę amortyzatora tylnego bo strasznie stuka już a amory jeszcze dobre ?

Chyba można :) http://tedgum.pl/katalog/72/474/598


_________________
Obrazek


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: poniedziałek, 20 marca 2017, 16:01 
Offline
nadteczkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 24 listopada 2015, 12:59
Posty: 1449
Lokalizacja: Warszawa
model: T4 Multivan '95
silnik: 2.4D AAB
ostrzeżenia: 1

Podziękował: 84 razy
Pomógł: 37 razy
Dzień dobry,

byłem dzisiaj na przeglądzie, ogólnie OK ale - przednie amorki "25%" :)
Myślałem, że to majestatyczne bujanie przodem to cecha fabryczna, bo maleje wraz z dokręcaniem nakrętek drążków. Ale Pan Diagnosta twierdzi, że trzeba szybko wymieniać przednie amortyzatory.

Przeczytałem cały wątek i jest on zdominowany przez nabywców SACHS-a. Z racji sinika, temperamentu i przeznaczenia Teczki nie potrzebuję żadnych wzmacnianych, super trzymających drogi itp, itd. Mają przede wszystkim dobrze wybierać nierówności na drodze (dziury w asfalcie, kocie łby, wyboje na gruntówkach).

No i teraz pytanie czy już przestali robić działające amorki olejowe? Bo SACHS 170880 kosztuje od 2 do 2,5 raza tyle co zwykłe olejowe :?

Przebieg roczny do 10000 km, prędkość ulubiona 80 km/h a jak już koniecznie trzeba szybko i się da (autostrada) to góra 110km/h. :mrgreen:


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Nieprzeczytany postNapisane: niedziela, 26 marca 2017, 20:53 
Offline
podteczkownik raczkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 17 kwietnia 2010, 00:10
Posty: 119
Lokalizacja: Rzeszów
model: Kombi
silnik: 2.5D

Podziękował: 6 razy
Pomógł: 2 razy
Z tym co mówi Pan na stacji to jest bardzo różnie. Mi wychodziło 80-88%, ale sam znajomy diagnosta mówił, że te wyniki są tylko poglądowe. Po demontażu okazało się, że jeszcze działały, choć 3 z 4 już nie miały gazu (jeszcze oryginały). Kupiłem zwykłe gazowe Sachsy i jestem zadowolony :)


Góra
  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Administracja t4-forum.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wypowiedzi zamieszczanych przez uzytkownikow Forum.
Forum uruchomione w dniu: niedziela, 11 kwietnia 2010, 09:52.
Powered by phpBB